|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Erfaringer med hvitevarer og blandebatterier fra IKEA?
Nei, det tror jeg neppe. Vi hadde uavhengig rørlegger som kunne fortelle at det var gjengs oppfatning blant rørleggere i by'n. |
![]() |
![]() |
#22 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Erfaringer med hvitevarer og blandebatterier fra IKEA?Ja jeg tror nok vi går for et annet blandebatteri. Forøvrig sa han vi snakket med på IKEA i går at hvitevarene har blitt bedre og fått lenger garanti nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn var det hos oss også. Vi kjøpte fra et annet sted fordi rørleggeren ikke ville montere blandebatteri fra IKEA. Rørleggeren er en kompis, og jeg har ingen grunn til å tvile på avgjørelsene hans.
![]() |
![]() |
#24 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Erfaringer med hvitevarer og blandebatterier fra IKEA?Er ikke sikker på hvilken oppvaskmaskin. Det er mor mi som har innstallert ny oppvaskmaskin, og det var det samme problemet på ei hytte vi leide nylig. Mor mi er veldig misfornøyd, og klager på at det meste er veldig vått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Erfaringer med hvitevarer og blandebatterier fra IKEA?Har bare erfaring med avtrekksvifte, og den syns jeg ikke er bra nok. Men desverre den eneste som passer i det herpa skapet den må sitte i (det er så fabelaktig å overta andres kreative løsninger som gjør at må demontere et helt kjøkken for å fikse små bagateller
![]() |
#26 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Erfaringer med hvitevarer og blandebatterier fra IKEA?Vi bygde kjøkken for snart to år siden, og konklusjonen så langt er:
![]() |
![]() |
#28 |
Protonterapeut
|
Jepp.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med hvitevarer og blandebatterier fra IKEA?Rørleggeren vår sier at blandebatteriene fra IKEA tidligere var dårlige, men at de nå er like gode som fra andre leverandører. Han hadde ingen betenkeligheter med å montere batterier fra IKEA for oss |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|