|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Jeg er enig med Benzo
|
|
|
#22 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Jeg elsker mine 6 meter med benkeplate, og angrer ikke ett sekund på at vi prioriterte det. Kjøkkenet er møblert i U-form med en vegg helskap og 2 vegger med benkeplate.
|
|
|
#23 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Blåbær: Har du vask og koketopp utenom disse 6 m?
|
|
|
#24 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Nei, de er inni der.
|
|
|
#25 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Vi har ca 2,4 m benkeplass som er fri, dvs uten vannkoker, brødrister, oljer, brødbakemaskin osv...Det er igrunnen ganske passelig. Har også forholdsvis god plass rundt kokeplate(r) og vask. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Vi har 1,20 + 60 + 40, og ville (selvsagt) gjerne hatt mer, men den hele flata på 1,20 gjør at det går helt fint.
|
|
|
|
#27 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Kjøkkenet vårt er firkantet med en dør i hver ende, kortveggene.
|
|
|
#28 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere og er det nok?
Den ser jeg, og det innser jeg at vi må ta hensyn til. Metervis med benkeplass ser jeg fortsatt ikke helt poenget med, og det er kanskje like greit for det får vi ikke plass til. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?I tillegg til benkeplass så er det viktig å se på plassering av ting og tang. Kommer man inn i skuffer & skap når døren til oppvaskmaskinen er åpen? Kan man stå ved oppvaskmaskinen og samtidig legge ren oppvask på plass der det hører hjemme uten å bevege seg? Kan man sette fra seg et brett med nystekte boller uten å krysse kjøkkengulvet? Kan man helle ut spagettikokevannet uten å krysse kjøkkengulvet? Kan to personer åpne skuffer "over alt" uten at man blokkerer for allmenn ferdsel?
|
|
|
#31 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Vi har som Ru, pluss en halvmeter med egen benk til diettmat. Det holder akkurat.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Vi har ca 5,5 meter benkeplate. vi har 160 sammenhengende til baking ol og det er akkurat nok til to stekebrett og silikonunderlaget vi baker på. Helt passe |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Tusen takk for mange gode og grundige svar! Jeg innser at dette dreier seg veldig om behov og prioriteringer. Jeg har foreksempel absolutt ikke behov for å ha to stekebrett ved siden av meg på benken. Jeg synes i tillegg ikke det er pent med "uendelig lange" benkeplater, og vi er visst ganske ryddige av oss, for det eneste som står fremme til daglig er vannkoker. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Det eneste negative jeg har hørt om benkeplate i stein er fra en kollega som sier selv at hun er litt lydsensitiv og det er at det "bråker" når man setter fra seg ting.
|
|
|
#36 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Du har jo sett kjøkkenet vårt, vi er veldig fornøyd med benkeplassen - den er riktignok litt kompakt og rar da.
|
|
|
#37 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Det er det dere har ja? Ja vi har veldig lyst på det. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Mamma har en stekeovn fra IKEA, og den dreper maten rett og slett. Men den er nok ca. fem år gammel, og ikke av de dyreste modellene.
|
|
|
#39 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor mye benkeplass har dere, og er det nok?Hvis dere har muighet til å gå på messe (Gjør din bolig bedre eller boligmessen) kan en få -30% på hvitevarer på Bosch eller Simens.
|
![]() |
|
|