|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...
Jeg kan tenke meg det kalles økonomi. Vi skal ha furutrapp og eikeparkett på hytta. En umalt furutrapp koster ca 10 000 mindre enn en malt og ca 20 000 mindre enn en eiketrapp. Når man skal ha et par trapper da så blir det noen kroner av det. Vi velger da å beise trinnene i eikefarge og male resten hvitt.
|
|
|
#22 |
|
Sviiisj!!
|
Joda, det regner jeg også med. Men listene! Hadde det ikke i det minste vært billigere med ubehandlede furulister? :skal straks i gang med å pusse og grunne:
|
|
|
#23 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Listene er jeg enig i.
|
|
|
#24 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Vi er også nyinnflyttede i et hus med furutrapp. Stuen er såå fin, men trappen som leder opp til den er helt grusom. Planen er å male den hvit, men siden dere sier all driten synes der så blir jeg i tvil.
|
|
|
#25 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Takk!
|
|
|
#26 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Vi hadde også furutrapp og eikeparkett. Vi malte alt bortsett fra trinnene i trappen hvit og la sisalteppe i ulike brunfarger i trappen. Ble veldig fint. Ingen flekker synes i trappen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Har fått viljen sin
|
Ulike brunfarger? Hørtes spennende ut. Bilde? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Trondheim
Bilde?
|
|
|
#30 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Lener meg litt på nå å male trappen helt hvit. Fortsatt usikker da. Bilde av sisalteppe kunne jeg tenkt meg å sett, dette er også en løsning jeg vurderer.
|
|
|
|
#32 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Jeg prøver å legge inn bilde med sisal (jeg har aldri lagt inn bilde før slik at dette kan bli feil). Teppet er i virkeligheten litt lysere enn det synes på bildet. Sist redigert av elg : 22-08-09 kl 23:26. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
I mål
|
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Mine foreldre har helt hvit trapp på hytta, det er helt forferdelig. Blir fort stygg, må vaskes hele tiden. Samt at alt synes. For tre uker mistet mannen en støvsuger ned der, og trappa ble enda styggere. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Sisalteppe i trappen til elg var kjempefint! Noe sånt kunne jeg tenkt meg også, hadde det ikke bare vært for at trappetrinnene våre mangler "bakvegg". Men det går kanskje an å legge individuelle på hvert trinn?
|
|
|
#36 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Sisalteppe! Ikke dumt. Er det noen andre som også har bilde av det i trapp? Vi har kjøpt hus med dritstygg trapp. Enten gpr vi for parkett a la Nenne eller maling. Sisal hadde jeg ikke tenkt på, men siden jeg ikke fikser å se støv i trapp, så hadde det kanskje vært et alternativ? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Sisalteppe var lekkert! Hvordan er prisnivået på det?
|
|
|
|
#39 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Vi hadde heller ikke bakvegg før vi startet, men fikk en snekker til å legge på finérplater bak hver trinn før vi malte alt hvitt. Sist redigert av elg : 24-08-09 kl 23:56. Årsak: Ikke fullt så dyrt å tette trappen som jeg først trodde |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har fått trapp ... Som må males om ...Kostet det 8000 bare å få lagt teppet i trappa? Og pussing, maling og sånt er ikke med i prisen? |
|
|
|
![]() |
|
|