|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjør vi med gulvene på hytta?Jeg ville oljet gulvet og hatt hvitt i. Er det veldig mye mer arbeid med et oljet gulv tro? Jeg mener å ha hørt at det lettere blir sprekker i et lakket gulv. Deres er jo helt nytt og da kan det kanskje finne på å bevege seg en del før det tørker helt. Nå synser jeg bare. Det er ikke sikkert det er en risiko i det hele tatt.
|
|
|
#22 |
|
Leser
|
Sv: Hva gjør vi med gulvene på hytta?Kjempefin hytte! Jeg synes det er veldig lurt av dere å ha stor hytte. Kommer selvfølelig an på bruken, men jeg synes at hvis man skal ha hytte bør man ha en med et ganske stort bruksområde feks at man har mulighet til å ta med familiebesøk dit.
Eventuelt innviterer dere bare noen og sier: "Suprise! Det er dugnad!"
|
|
|
#23 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør vi med gulvene på hytta?Pigmentert olje fra Trip Trap må være en innertier hos dere!
|
|
|
#24 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hva gjør vi med gulvene på hytta?Vi har brukt helgen til å behandle gulvene på vår hytte. Resultatet og bilder kan dere se her: http://hytteprosjektet.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|
#25 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør vi med gulvene på hytta?
Det ble lekkert!
|
|
|
#26 |
|
Hertuginne
|
Lekkert!
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva gjør vi med gulvene på hytta?Jeg er veldig for oljet gulv. Det er mykt og deilig å gå på, og jeg syns slett ikke det er vanskelig å holde rent. Faktisk så syntest jeg skitten viste mindre på det oljede lyse gulvet jeg hadde før, enn den lyse parketten jeg har nå. Og så er det penere, rett og slett. Mulig man skal ha matt lakk akkurat på kjøkkenet?
|
|
|
#28 |
|
Hertuginne
|
Det blir ikke kirsebær på gulvene.
|
|
|
#30 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hva gjør vi med gulvene på hytta?Den nye Trestjerneslakken for tregulv (silkematt) skal ikke sprekke selv om gulvene beveger seg. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hertuginne
|
Hvis vi skulle ha lakket ville det vært den vi ville brukt.
|
|
|
#32 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva gjør vi med gulvene på hytta?Vi ville helst oljet gulvene på hytta, men å jevnlig måtte olje på nytt fristet lite, så det ble lakket med matt lakk. Vi tenkte at vi skulle slappe av på hytta, og dermed ha det så vedlikeholdsfritt som mulig. :lat:
|
![]() |
|
|