Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Popcorn

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hva er ditt forhold til popcorn?
Hater styggskapen, kommer ikke i nærheten av meg. 2 1,12%
Er ikke begeistret, andre får gjerne spise det i nærheten av meg. 8 4,49%
Helt greit, spiser det innimellom. 100 56,18%
Liker det godt, spiser det ofte. 26 14,61%
Elsker popcorn! 42 23,60%
Deltakere: 178. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 10:25   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Popcorn

Popcorn er helt greit. Jeg har hatt et par hendelser der jeg har blitt grisedårlig ( :kneg: ) av popcorn, så jeg spiser det ikke ofte, og aldri mye.
Jeg foretrekker baconsnacks på kino.

Gammel 07-08-09, 10:32   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg bare kunne velge én ting å spise resten av livet, så hadde det blitt popcorn ... eller rosinboller.

Popcorn er altså noe av det aller, aller beste jeg vet. Men det må være hjemmepoppet popcorn poppet i myyyye smør og med bare bittelitt salt på. Mmmm, himmelrike!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:37   #23
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Popcorn er godt. Venter på en levering av popcornkrydder: salt, chocolate marshmellow,sour cream and onion, white cheddar og bbq. Gleder meg til å poppe og kose meg med film.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:38   #24
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg er relativt nøytral til popcorn. Greit nok snacks, verken mer eller mindre. :kjedelig:

signerer

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:38   #25
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det aller, aller beste er dog popcorn laget i popcornmaskin, og så med masse, masse smeltet smør oppå. Det var standard tv-snacksen min da jeg bodde i USA. Jummi!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:39   #26
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hadde Iset spurt, hadde jeg sagt nei. Men, siden det er du som spør, er det selvsagt helt greit.

Jeg er langt unna, og skal ikke komme og skremme deg mens du spiser popcornet ditt.

For en hyggelig Drage! Det er nesten så jeg tør dra på kafé og spise kanelbolle i dag også!

Og jeg tror jammen jeg utsetter popcorninga til i kveld.

Gammel 07-08-09, 10:47   #27
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Popcorn er godt, men glemmer ofte av å spise det.

Tror det blir litt popcorn i kveld jeg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:47   #28
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger det, men spiser det ikke siden jeg er på ekstrem lavkarbo (ketolyse).

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:50   #29
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker vi var i Lisboa for endel år siden. Vi skulle gå på kino og popcorn hører jo med. Vi bestilte, satte oss ned og startet med å gomse. Men æsj, vi hadde kjøpt SØT popcorn . Siden vi var teite turister så fikk vi byttet til vanlig salt. Manne min har aldri kommet over den episoden der, popcorngal som han er.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:52   #30
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Popcorn er godt! Spiser ikke så ofte, men innimellom.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 11:21   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Popcorn er altså noe av det aller, aller beste jeg vet. Men det må være hjemmepoppet popcorn poppet i myyyye smør og med bare bittelitt salt på. Mmmm, himmelrike!

Jaa! Noen popper jo popcorn i olje. :spy: Det må være smør, og mye av det. Og overdrysset med smørpulver slik som tivoli- og kinopopcorn.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Popcorn er godt. Venter på en levering av popcornkrydder: salt, chocolate marshmellow,sour cream and onion, white cheddar og bbq. Gleder meg til å poppe og kose meg med film.

Hvor har du bestilt det?

Gammel 07-08-09, 11:27   #32
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jaa! Noen popper jo popcorn i olje. :spy: Det må være smør, og mye av det. Og overdrysset med smørpulver slik som tivoli- og kinopopcorn.

Hvor får du tak i sånn smørpulver til å bruke hjemme da?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 11:34   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk tilsendt av en snill sjel her inne, husker ikke hvor hun fikk kjøpt det.
Men de selger det på Ebay og andre steder på nett, og på kinoer rundt i landet. Ikke på min helsikens kino, men alle andre, virker det som. Jeg mener Honda her inne nevnte at hun hadde sett det på sin kino en gang. Men det jeg fikk tilsendt smakte ikke likt det på kinoen, litt skuffende.

Da jeg var på kinoen her en gang, så jeg en liten krydderboks ved disken. Det stod "smørpulver" på den og jeg gikk nesten fra konseptene. Jeg spurte hva den kostet, men da sa de at det ikke var til salgs, det var en ansatt som hadde satt boksen fra seg der ved en feiltakelse. Men det var det pulveret de brukte. Hvorfor kan de ikke bare selge slike?

Gammel 07-08-09, 11:36   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt greit, spiser det innimellom. Er det bare i mine kretser, eller har liksom popcorn gått litt av moten?

Gammel 07-08-09, 11:52   #35
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvorfor kan de ikke bare selge slike?

Fordi det ikke er bra for deg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:00   #36
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg digger popcorn, men bare på kino på fritiden. Da spiser jeg en xl bøtte lett som en plett.

Så på kino i arbeidstiden spiser du altså IKKE popcorn?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:00   #37
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns popcorn er helt ok. I Ecuador spiser de popcorn i suppe.

Sist redigert av IOA : 07-08-09 kl 14:56.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:02   #38
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvis jeg bare kunne velge én ting å spise resten av livet, så hadde det blitt popcorn ... eller rosinboller.

En ting å spise resten av livet, og så hadde du valgt popcorn eller rosinboller? Den der må jeg tenke på. Jeg tror ikke DET ville blitt valget mitt. Pizza, kanskje?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:03   #39
alice
Newbie

alice sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
alice har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg melder meg inn i popcornelskerklubben! Pleier poppe det hjemme med ujevne mellomrom, bruker olje og litt smør. Men det er igrunn best med bare smør, ja.
Jeg vil også ha popcornkrydder!!

alice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:09   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Fordi det ikke er bra for deg.

Det er da ikke verre enn cola og sjokolade.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.