|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Vet neimen ikke, men håper at jeg hadde blitt.
![]() |
#22 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Jeg tror ikke jeg hadde blitt, men det er vanskelig å svare på. Det er avhengig av hvor stor skaden hadde vært og hvor store begrensninger det la på livet vårt.
![]() |
#23 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Nei det tror jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Jeg er overrasket over så mange som svarer nei her. Forutsetningen var såvidt jeg forstår at h*n har ufullstendig språk og dårlig balanse. Det står også store hodeskader, men det er vanskelig å si ut fra det utsagnet hva som feiler h*n.
![]() |
#26 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde hatt samvittighet til å gått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...Etter 2 års forhold? Aner rett og slett ikke, men tror helt ærlig at jeg ikke hadde greid å blitt, desverre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...Med tanke på hvor uendelig forelsket jeg var i mannen min de første fem, seks årene av forholdet vårt må jeg nok si at jeg tror jeg hadde blitt. Om det hadde holdt i lengden er en annen sak, det er kanskje lite trolig siden man var ung og barnløs.
![]() |
#29 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...
Akkurat det skjedde med en venn av meg og kjæresten hans holdt ut lenge, men orket til slutt ikke mer. Jeg må si at jeg på mange måter forstod henne. Det er tøft å se den du er glad i endres så totalt og uten sterke bånd som et langvarig forhold, felles økonomi, felles barn etc. gir, er det nok letter å gå videre.
![]() |
#30 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...Krysser fingrene for at jeg ikke utsettes for en slik ulykke.
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...
Det er forskjell på å være gift med barn enn å være ung og barnløs. Dersom dette hadde skjedd nå som jeg er voksen og mannen var den jeg ville dele mitt liv med alikevel hadde jeg kanskje blitt. Når det er sagt så vet jeg alt for godt hvordan det er å dele hjemmet med noen som er pleietrengende og hvor altoppslukende dette er, det er noe av grunnen til at jeg tror jeg ville gått selv i dag. |
![]() |
![]() |
#32 |
En Som Trener
|
Vi var unge ( i tjueårene) og barnløse i de periodene jeg nevner over her.
![]() |
#33 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...Om jeg måtte være "mamma" for min kjæreste så ville jeg nok ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...Tror ikke de skadene alene hadde fått meg til å forlate en kjæreste nei.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...Manglende TALEspråk? Det finnes så mange kjekke kommunikasjonshjelpemidler på markedet nå at det behøver ikke å være så stor hindring som man kanskje tror |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...Kommer an på om jeg elsker mannen eller ei, og det ville jeg jo funnet ut hvis noe slikt skjedde. Hadde kjent det på magefølelsen. Jeg er ikke typen som hadde blitt i et forhold av medlidenhet.
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...
Du har så rett i det du sier, nå som jeg har grublet litt på dette her har jeg kommet til at jeg ville blitt dersom livet ikke hadde blitt radikalt forandret. da tenker jeg på forandringer som de M^2 beskriver. For dersom livet ble litt endret så er det verdt det, dersom mannen ble pleiepasient ville det ikke vært verdt det. |
![]() |
![]() |
#39 |
En Som Trener
|
Vel, takk for det. Det jeg, i vårt forhold, har tatt som en selvfølge ser jeg nå at vi er heldige som har. Nå er vi begge to friske i dag, så vi har vært utrolig heldige. Hvordan det hadde gått om det motsatte hadde blitt permanent er jo ikke mulig å si, men jeg håper vi hadde taklet det godt uansett.
![]() |
#40 |
Originala
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke ...Det kan jeg umulig si. Sist redigert av Fadese : 05-08-09 kl 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|