|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Er du oppvokst i et troende hjem (hvilken religion kan spesifiseres, seff)
![]() |
![]() |
#2 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Er du oppvokst i et troende hjem (hvilken religion kan spesifiseres, seff)
![]() |
#3 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Er du oppvokst i et troende hjem ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Nei, heller tvert i mot. Men jeg hadde en bestemor på den andre siden av gårdsplassen som sultestreiket til hun fikk meg døpt (vrangt gammelt skinn) og deretter gjorde sitt beste, noe som medførte en dypt religiøs fase i femårsalderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?Vokst opp i kristent hjem. Og har opprettholdt troen i voksen alder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?nei, nei nei og nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Er du oppvokst i et troende hjem (hvilken religion kan spesifiseres, seff) Njei, vi ble sendt på søndagsskolen, men vil ikke si at hjemmet mitt var spesielt troende.
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Er du oppvokst i et troende hjem (hvilken religion kan spesifiseres, seff) Nja, min mor er kristen på et 'gå i kirken på julaften nivå'. Min far var ikke troende |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Nei. Har aldri hørt Jesus/Gud eller annet bli nevnt hverken fra foreldre, besteforeldre eller tanter/onkler. Men har de meldt seg ut av statskirken?
![]() |
#12 |
awesom
|
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?
Jeg kan bare kopierer hvert ord du har skrevet.
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Er du oppvokst i et troende hjem
Rett fra sjelen, og relativt utleverende, så det er mulig det blir *poff* om en stund.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?Jeg vokste opp i et hjem hvor halvparten av de voksne hadde trua på arbeiderbevegelsen, den andre halvparten var paranoid, men med en viss tillit til kong alkohol - noen ganger manifestert som Jesus. |
![]() |
![]() |
#16 |
Peppy!
|
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?Ingen religiøs oppvekst, men jeg mistenker at mamma tror på Snåsamannen, healing og dets like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?Jeg humrer litt av Monsoon og Smilefjes.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?Åh, her kunne jeg ha skrevet masse, kjenner jeg. Men jeg nøyer meg med å dulte på Lorien som sa det så fint. |
![]() |
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Er du oppvokst i et troende hjem?
![]() |
#20 |
Originala
|
![]() Sv: Barnetro? Nyervervet tro? Ingen tro? Forkastet tro?1: Er du oppvokst i et troende hjem (hvilken religion kan spesifiseres, seff) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|