Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-09, 09:56   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Det høres slitsomt ut. Jeg har aldri hatt problemer med pausingen verken på GET sin eller den vi har nå. Men ei venninne som har CD har klaget endel på diverse problemer med bla. opptakene. Jeg har MYE problemer med opptakene på Altibox/Lyse. Det hadde jeg aldri noensinne på GET.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 10:00   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi har pvr fra CD mener jeg (den ser dog ikke slik ut som den på bildet?)

synes den er enkel nok å bruke jeg. BAre at den suger litt i det at det å trykke på pause ikke akkurat garanterer at man får se resten etterpå... det er litt sånn sjangsespill. enten får du fortsette fra der du pauset, eller så fortsetter den så langt programmet faktisk har kommet. Litt irriterende, for jeg likre å kunne pause, siden junior ofte våkner for kveldsamming mens jeg ser noe på tv. Resultatet er at jeg tar opp ting mens jeg ser på det, så kan jeg evt se resten av opptaket dersom han våkner... De gangene vi ikke tar opp (typisk sykehuset i aidensfield) velsler det mellom at vi tar sjangsen på å pause, eller at mannen sermens jeg ammer, og foteller meg hav jeg har gått glipp av...

Pausing fungerer helt greit hos meg, men det fungerer bare i inntil 2 timer. Da hopper den videre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 10:39   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis dere kan ha GET, ta den. Det er den aller beste. Jeg savner den sånn at jeg blir litt gal. Noen venner har CD sin, og den er vel grei men kommer ikke i nærheten av GET sin. Nå har vi Lyse, og den suger sånn at jeg har lyst å grine! Med en gang bindingstiden går ut skal jeg tilbake til GET, det er nå helt sikkert!
Tror ikke du får mulighet for serieopptak på andre enn GET sin heller, og DET savner jeg veldig. Dessuten kan man ikke tilbakedatere programmer på denne her, det er også et stort savn (altså at man går glipp av begynnelsen av en film, så kan man bare spole tilbake eller sette på opptak og den tar med HELE filmen, det gikk på GET sin men ikke Lyse). :skrik:

Serieopptak? Har tatt opp flere serier jeg? Kan man ikke bare sette den på opptak til samme tid hver uke feks?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 10:41   #24
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det høres slitsomt ut. Jeg har aldri hatt problemer med pausingen verken på GET sin eller den vi har nå. Men ei venninne som har CD har klaget endel på diverse problemer med bla. opptakene. Jeg har MYE problemer med opptakene på Altibox/Lyse. Det hadde jeg aldri noensinne på GET.

Vi har ikke noe problemer med å sette på pause, spole tilbake, finne beskrivelse av programmet eller andre tekniske problem.

Det som er kjipt med CD-boksen er at den er noe treg (men det tror jeg alle PVR-boksene er?), og at den bråker.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 10:41   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Serieopptak? Har tatt opp flere serier jeg? Kan man ikke bare sette den på opptak til samme tid hver uke feks?

Jeg mener at den tar opp samme serie automatisk hver gang den går, at du bare trenger å sette den på opptak EN gang og så tar den samme serie opp hver dag/hver uke uten at du gjør noe mer. Nå må jeg lete frem serien hver gang den går og sette hver enkelt episode på opptak. Det går jo forsåvidt greit men er jo mye mer tungvint, spesielt siden tv-guiden på denne boksen også suger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 10:47   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.705
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Pausing fungerer helt greit hos meg, men det fungerer bare i inntil 2 timer. Da hopper den videre.

Vel, jeg ammer ikke i to timer, her snakker vi mer om et kvarter, kanskje en halvtime om han har vansker for å sovne... men, den hopper tidvis bare videre likevel. Det har hendt at opptakene bare stopper midt inni også, surt.

(Og ja, vi HAR vel allerede byttet boks en gang, pga dette, men det ble likso m ikke nevne verdig bedre, og mannen har visst resignert...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 11:31   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg mener at den tar opp samme serie automatisk hver gang den går, at du bare trenger å sette den på opptak EN gang og så tar den samme serie opp hver dag/hver uke uten at du gjør noe mer. Nå må jeg lete frem serien hver gang den går og sette hver enkelt episode på opptak. Det går jo forsåvidt greit men er jo mye mer tungvint, spesielt siden tv-guiden på denne boksen også suger.

Jeg kan sette min på opptak en gang, så tar den opp hver gang den går. Ikke noe problem! Noen må lese bruksanvisningen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 12:28   #28
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Vi har denne boksen, og jeg er middels fornøyd. Kan bare sammenligne med mine foreldres Riks-TV-boks (uten opptaksmuligheter). CD-boksen er ikke stillegående og manøvreringen er treg, sammenlignet med RTV-boksen. Den er grei nok, men ikke noe mer.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 13:04   #29
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Nå har jeg nettopp tatt Altibox i bruk, og det ser svært så bra ut. Ikke synes jeg den bråker, heller. .lykkelig:

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 13:04   #30
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

WOW, så raskt nett!!!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 13:06   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Dreambox.
Anbefales på det sterkeste.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 16:43   #32
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Vi er nok stuck med CD, men spørsmålet er om vi skal ta denne boksen, eller om vi skal være eventyrlystne og kjøpe en annen boks som må programmeres og settes opp selv.

Canal Digital har pairing - dvs. det skulle komme i løpet av året, så mulig det ikke er innført ennå. Dette gir en del begrensninger for hvilke andre løsninger man kan benytte: https://www.canaldigital.no/Kundeser...eoppdateringer

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 16:46   #33
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Nå har jeg nettopp tatt Altibox i bruk, og det ser svært så bra ut. Ikke synes jeg den bråker, heller. .lykkelig:

Støymessig er den helt greit. Brukervennlighets- og funksjonalitetsmessig synes jeg den har en lang rekke mangler. Men det funker for så vidt.

Her tidligere i sommer mistet vi plutselig en 20-25 opptak vi hadde gjort. Opptakene "er der", men eneste informasjon om dem er hvor lange de er. Det står ikke noe navn på dem og man kan ikke spille dem av. Svaret fra Altibox var at "slikt kunne skje", uten at de på noe måte ville prøve å sjekke hva som hadde skjedd.

TV-guiden til Altibox er en lidelse via PVR-en. Her kan man jo dog programmere opptak via nettet. Det er også litt irriterende at man ikke kan ha to opptak samtidig, uten at det ene startes manuelt. Greit nok at man ikke kunne se på en tredje kanal når man gjorde to opptak, for ofte kan det jo være at man faktisk ikke ser på tv når man gjør opptakene.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 17:20   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

TV-guiden til Altibox er en lidelse via PVR-en. Her kan man jo dog programmere opptak via nettet. Det er også litt irriterende at man ikke kan ha to opptak samtidig, uten at det ene startes manuelt. Greit nok at man ikke kunne se på en tredje kanal når man gjorde to opptak, for ofte kan det jo være at man faktisk ikke ser på tv når man gjør opptakene.

Ja, dette irriterer meg også, sånn var det ikke med GET. Der kunne vi også se på en tredje kanal mens vi tok opp to programmer, og om noe kræsjet kom det opp "advarsel" på skjermen. Det gjør det ikke her, så plutselig har man mistet et program. Ofte er det kun tatt opp 5 minutter av et program, eller som her en dag da jeg skulle ta opp en episode av Simpsons, og den hadde tatt opp over 200 minutter på den kanalen. Og ja, TV-guiden er et helvete.

Nei, jeg er misfornøyd.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 18:37   #35
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, dette irriterer meg også, sånn var det ikke med GET. Der kunne vi også se på en tredje kanal mens vi tok opp to programmer, og om noe kræsjet kom det opp "advarsel" på skjermen. Det gjør det ikke her, så plutselig har man mistet et program. Ofte er det kun tatt opp 5 minutter av et program, eller som her en dag da jeg skulle ta opp en episode av Simpsons, og den hadde tatt opp over 200 minutter på den kanalen. Og ja, TV-guiden er et helvete.

Nei, jeg er misfornøyd.

Hmm.. det kommer da opp advarsel hvis man prøver å ta opp ting som går samtidig. Mulig det blir noe annet for manuelt startede opptak i kombinasjon med programmerte.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 18:40   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Jeg har aldri fått noen advarsel, jeg ser bare etterpå at boksen feks. kun har tatt ipp 5 minutter av et program.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 19:12   #37
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Bråk, dårlig funksjonalitet og treighet er til en viss grad til å leve med så lenge den ikke feiler. Hvis ikke den klarer 4 timer HD-opptak uten å krasje så trenger jeg den ikke, for å si den slik. Er den driftsikker, eller henger den seg opp slik at opptak går tapt?

Ru: Vi var lei av at Dreamboksen gikk varm og hang seg. Dessuten er vi ikke UNIX-kyndige nok her i huset. :beenthere:

Takk for svar, forresten. :tenkeboksen:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 19:56   #38
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Men husk det jeg sa om pairing, som CD innfører - det kan bli svært vanskelig å få brukt tredjeparts PVR-er, så lenge de ikke er "godkjent" av CD.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 22:01   #39
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Det er notert!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 22:09   #40
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Canal Digital sin HD-PVR? (For Kabel-TV)

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Canal Digital har pairing - dvs. det skulle komme i løpet av året, så mulig det ikke er innført ennå. Dette gir en del begrensninger for hvilke andre løsninger man kan benytte: https://www.canaldigital.no/Kundeser...eoppdateringer

Men vet vi om de klarer dette, eller om dette bare er trusselpropaganda? Ikke at jeg har lyst til å risikere noe ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
canal digital hd pvr


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no