|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Mobil, SE eller Nokia?
Da er vi to! |
![]() |
![]() |
#2 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobil, SE eller Nokia?Kommer aldri til å kjøpe noe annet enn SE, men nå er jeg liksom for gammel til å gidde å sette meg inni et nytt mobilmerke |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobil, SE eller Nokia?Jeg startet med Nokia og var veldig fornøyd. Så gikk jeg over til SE, og etter å ha vent meg til den, så syntes jeg den var mye bedre enn Nokia. Dette fikk jeg bekreftet da jeg en periode hadde Nokia igjen. Den ble fort byttet ut med en SE.
![]() |
#4 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Mobil, SE eller Nokia?Dere som liker det ene merket bedre enn det andre, hvorfor? Kan dere beskrive konkret?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobil, SE eller Nokia?Jeg har bare hatt mange Nokia privat, og har hatt null problemer med de. Hadde SE som jobbmobil. Elendig mobil. Bråkte når den ble ladet, og den styredingsen ble det feil med. Ene gutten min hadde samme mobil, med samme problemer. Vi fikk begge byttet ut den styrespaken, men det ble fort feil med den igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Mobil, SE eller Nokia?N82 og 95, 96 og de andre med symbian os har ikke smileys. Men til gjengjeld så kan de kjøre masse tøffe programmer. Som feks blackballer som lar deg slippe å høre hverken telefoner eller sms eller annet fra de du ikke har lyst til å høre fra. |
![]() |
![]() |
#7 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Mobil, SE eller Nokia?Jeg har alltid hatt Nokia, men kjøpte SE for ett år siden etter tips fra mannen. Jeg angrer som besatt og skal snart kjøpe Nokia igjen.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Mobil, SE eller Nokia?Jeg har alltid hatt Nokia, men når den røk nå nylig så ble det Sony Ericsson. Det var godt tilbud på den, og både tenåringene mine anbefalte SE og selgeren. Han mente menyene var enklere på SE. Jeg er fornøyd med min Sony Ericsson W902 http://www.sonyericsson.com/cws/prod...02?lc=no&cc=no |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|