|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tøff
|
Sv: Spis elsk levJeg synes dette var en lettlest bok i så måte at den ikke egentlig krever stort av deg som leser. Jeg synes på ingen måte det er en minneverdig bok, og det kommer til å bli en av de bøkene jeg kvitter meg med, siden det er uaktuellt for meg å lese den om igjen.
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Spis elsk levJeg har ikke lest bøker på lenge på grunn av konsentrasjonsproblemer. Men det var rart at denne tråden dukket opp nå - for jeg leste de siste sidene for et kvarter siden. Jeg synes den var ok. Ikke noen åpenbaring, men ok. Jeg likte noen av formuleringene hennes veldig godt. Som beskrivelsen av hvordan hun er når hun elsker. Jeg lo godt o ver formuleringen om at man kan få ikke bare all hennes tid men også all tiden og alle pengene til hunden hennes. |
|
|
|
#23 |
|
Tøff
|
Sv: Spis elsk lev
Jepp, jeg har da flirt litt underveis, og akkurat den formuleringen er veldig spot on.
|
|
|
#24 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spis elsk levJeg lyttet til Eat, Pray, Love på lydbok tidligere i år, boken leses av forfatteren selv. Likte den veldig godt og vil anbefale lydboken til andre(som takler at det er på engelsk vel og merk)! Ante egentlig ikke hva slags bok det var da jeg begynte på den, godt var det for hadde jeg visst det hadde jeg nok gått glipp av en god bok.
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Og så lo jeg av at en av vennene hennes sa at hun hadde det motsatte av pokerfjes. Var det krokketfjes han kalte det?
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Spis elsk levVar det ikke minigolffjes tro? |
|
|
|
#30 |
|
Live and let live
|
Sv: Spis elsk levJeg vet ikke, jeg synes de uttalelsene dere fant morsomme virket litt sånn "nå går jeg inn for å være litt sånn kramaktig morsom" jeg.
|
|
|
#31 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Spis elsk levJeg kom aldri i mål med den, jeg..
|
|
|
#32 |
|
flisespikker
|
For meg virket det mer som et forsøk på ikke å være krampaktig negativ, på en måte.
|
|
|
#33 |
|
Protonterapeut
|
Jeg tror jeg kom halvveis i Pray-delen før jeg gav opp. Og tydeligvis gravde ned boken.
|
|
|
#34 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer. Jge leste slutten i går, og den var ikke noe bra. Men det var mange fine tanker i boka. Jeg likte den veldig godt helt til slutten, og passe godt etter at jeg ble ferdig. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg trodde jeg skulle kjede meg da jeg kom til India-delen, men det gjorde jeg ikke. Det var veldig interessant. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
intro
|
Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i noen av delene.
|
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Spis elsk levJeg likte etterhvert resten frem til slutten også. Fordi jeg likte å se hvordan hun sakte ble fri fra å trenge godkjennelse fra andre for å bli fri. Hun trengte ikke å settes fri - hun frigjorde seg. Farvelet med eksmannen på taket i India var innmari fin. |
|
|
|
#39 |
|
Live and let live
|
Sv: Spis elsk levSmile med leveren.
|
|
|
#40 |