Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Småsøsken som alltid er med

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-09, 00:54   #21
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Småsøsken som alltid er med

Polyannas råd var virkelig godt, jeg skal prøve det neste gang.
Det er flotte gutter å ha på besøk, både eldste og yngste. Foreldrene er også helt topp, så det burde være noe man kan ta opp.

Jeg visste bare ikke om det ble sett på som helt normalt, eller ei. Og det er det tydeligvis ikke. Hvertfall ikke her inne. Så da kan jeg ta det opp og ikke føle meg helt sær.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:22   #22
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss er det litt hipp som happ.
W har kompiser med søsken som er jevngamle med lille E, og de går i barnehagen sammen.
Ofte er alle sammen på et sted, eller vi "deler" opp gjengen med 8-åringer i et hjem og seksåringene et annet sted. Det fungerer veldig greit.
I dag skal W på tur med kompisene sine mens lille E og jeg skal på truseshopping.

Gammel 08-07-09, 11:28   #23
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Her har lillebror hengt i hælene på storesøster i noen år.
Grunnen til det er at det har vært få barn på hans alder her og alle ungene rundt her leker med alle uansett om det er gutt eller jente, små eller store. Storesøster har også selv tatt han med på eget initiativ.
Det har aldri vært noe problem. Etter at minsten begynte på skolen har han fått fler jevnaldrende venner og de er mer sammen med hver sine venner enn før.
Allikevel er de mye sammen.
Jeg synes det hadde vært trist om lillebror eller storesøster hadde blitt utelukket hos noen bare fordi det er den ene eller andres venn.
Her oppfordres alle til å være sammen og så langt har det fungert veldig bra.
Men jeg skjønner allikevel hva du mener, og hvis det er slik at det oppfattes som et problem bør det tas opp.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.