|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solarium med seksåring på slepFinnes mange gode selvbruningskremer nå. Skrubb deg litt først og ha på en god bodylotion. La den trekke godt inn i huden deretter tar du på S. bruningskremen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Solarium med seksåring på slepKlart du dropper solariumet! Dessuten blir du nesten ikke brun av den tiden du kan ligge der, om huden din er så rosa som du sier. Ergo vil din for andre usynlige brunfarge, som dessuten varer kjempekort, aldri kunne oppveie tapt jentetid i byen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Solarium med seksåring på slepJa, jeg innser vel egentlig at det ikke går. Jeg fikk bare et lite innfall. Har jo ikke tatt sol siden jeg var 16, så det er liksom ikke noe jeg finner på hver dag.
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Solarium med seksåring på slepMan lar være å ta solarium og legger seg ut i sola i finværet.
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Solarium med seksåring på slep
1. Det er lite lett å legge seg ut i sola med en ettåring. Han vil a) løpe rundt og finne på masse spillopper, b) bli lei av å være ute etter en halvtime, eller c) begge deler.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solarium med seksåring på slepDropp solariumet og smør deg inn av og til med Dove bodylotion som gir gradvis farge. Gir en flott farge, og det blir ikke ujevnheter av den
|
|
|
#7 |
|
Kakemonster
|
Sv: Solarium med seksåring på slep
Det er jo å løpe rundt i sola man virkelig blir brun av! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solarium med seksåring på slepikke slevbrunings krem. men sånn på spray som ser ut som hårspray flaske. en dusj er nok
|
|
|
|
#9 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Solarium med seksåring på slepJamen jeg liker ikke varme. Her har vi hatt noenogtyve i dag, og jeg er nesten død.
|
|
![]() |
|
|