|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Fjerner du hår på armene? | |||
| Ja, minst én gang i uka |
|
5 | 2,51% |
| Ja, 1-2 ganger i måneden |
|
10 | 5,03% |
| Ja, noen få ganger i året |
|
8 | 4,02% |
| Ja, men bare enkelthår |
|
2 | 1,01% |
| Har prøvd, men aldri mer |
|
14 | 7,04% |
| Nei, men jeg vurderer det |
|
4 | 2,01% |
| Nei, aldri (og jeg er mann) |
|
0 | 0% |
| Nei, aldri (og jeg er dame) |
|
154 | 77,39% |
| For en hårete poll! |
|
2 | 1,01% |
| Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Jeg er dame og fjerner ikke hverken på lår eller armer.
|
|
|
#22 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?I et svakt øyeblikk for ca. 10 år siden barberte jeg bort håret på armene. Heldigvis førte det ikke til massiv hårvekst, men jeg er litt hårete. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har noen hår der, ja. Litt mørke, men veldig tynne. Jeg synes ikke de vises. Samme med lårene, men jeg gjør ikke noe med dem heller.
|
|
|
#24 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Nei. Og det til tross for at jeg er ganske hårete.
|
|
|
|
#25 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Nei, det gidder jeg da ikke.
|
|
|
|
#26 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?1-2 ganger i året vokser jeg dem. Jeg bare syns de blir så fine og glatte av det.
|
|
|
#27 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Nei, aldri. Har ikke behov for det.
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Nå er jeg jammen stolt over å ha startet en ny trend: undersøkelser rundt fjerning av synlige kroppshår på FP.
|
|
|
|
#30 |
|
Viser tenner
|
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Jeg har aldri fjernet håret på armene, ja bortsett fra da en "kompis" svei den ene armen min med en lighter.
|
|
|
#33 |
|
Fortynnet
|
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Hårene på mine armer er veldig tynne og lyse, og ikke særlig lange. De får bare være der de er, har aldri tenkt tanken på å fjerne dem og kommer ikke til å begynne. Hvis ikke de skulle utvikle seg noe helt ekstremt. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Eg svarte Ja, fleire gongar i veka og vart storlig overraska over å sjå at det var det liksom ingen andre enn meg som gjorde. Men så oppdaga eg jo at spørsmålet var PÅ armane, ikkje under.
|
|
|
|
#35 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Nei, aldri (og jeg er dame)
|
|
|
#36 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Jeg fjerne aldri hår der, fordi de ikke er synlige for andre enn meg, jeg sitter nær nok til å se dem liksom. Men jeg må si jeg er glad for at jeg har lsuppet unna synlige hår på underarmene, alle den tid jeg har svært synlige hår på leggene.
|
|
|
#37 |
|
|
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Ja, minst en gang i uken. Jeg er ekstremt hårete, og bruker vanvittig mye tid og penger på hårfjerning.
|
|
|
#39 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Avsporing: Fjerner du hår på armene?Jeg har begynt å fjerne hårene på armene nå i vinter etter jeg kjøpte meg epilator.
|
![]() |
|
|