Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva annet å servere i en barnebursdag

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-09, 08:17   #21
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva annet å servere i en barnebursdag

Ja, bare la dem ligge i vann før du bruker dem. Er det en time tro? Eller var det over natten? Husker ikke helt...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 19:47   #22
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Går det an å servere kjøttboller også kalde? Eller må de stekes? De er jo ferdigstekte, så skal vel ikke være noe farlig å servere dem kald? Har tenkt å ikke steke noenting tror jeg, tre dem på spiddet kalde å servere de slik

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 19:49   #23
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Ja, bare la dem ligge i vann før du bruker dem. Er det en time tro? Eller var det over natten? Husker ikke helt...

Noen andre som vet? Skal de ligger over natten har jeg siste sjanse nå

Gammel 18-06-09, 19:50   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har aldri lagt dem i vann, og det har gått helt fint - de blir litt svartsvidde på tuppene, gjerne, men det gjør jo ikke noe. Kyllingspyd er enkelt å lage og spise, og de fleste liker det - skjær kyllingfileter i ganske tykke strimler på langs, tre på tynne pinner og la dem gjerne ligge i marinade noen timer før de stekes på sterk varme på rist noen få minutter i stekeovnen.

Gammel 18-06-09, 20:29   #25
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Kjøttboller og potetmos. Stort stas i treårsdagen til Poden.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 20:35   #26
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Salat, med alle tingene i forskjellige boller, med pastaskruer, pølsebiter, revet kylling. Så kan alle plukke det de vil ha!

Gammel 18-06-09, 20:37   #27
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Når prinsen ble 4 år så hadde vi potetstappe og kjøttsaus gratinert i ovnen.
Når poden ble 1 år hadde vi taco når familien kom og grillmat i barnebursdagen.

Gammel 18-06-09, 23:11   #28
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har hatt fireårsdag i dag. Mannen hadde lagt fantastisk gode kjøttboller på spyd, hjemmelagd potetstappe, cherrytomater, og gulrøtter og agurk i staver. Det var ni fireåringer i selskapet, og de spiste kanskje tre kjøttboller - til sammen Lillesøster på ett år spiste desidert mest av alle. Vi føler oss litt snytt

Gammel 18-06-09, 23:17   #29
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Men det er vel rimlig vanlig med barnebursdag, blir mye av det meste igjen liksom. Men nå har jeg kombinert voksen/barnebursdag jeg da, så regner med det kommer til å gå unna litt forskjellig i morra(håper ihvertfall)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.