|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Hvordan kopierer du, da? Du markerer hele innlegget før du trykker ctrl+c?
![]() |
#23 |
Etylbarbital
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Nå prøvde jeg å kopiere ditt siste blogginnlegg inn i blogspot hos meg. Jeg fikk inn tekst, men ikke bilder. Det samme skjedde da jeg forsøkte på mitt eget blogginnlegg. Kanskje det er problemer med photobucket nå? Så enkel forklaring, muligens? (Ja, for du får kopiert tekst? Det er bare bildene som er problemet?)
![]() |
#24 |
Etylbarbital
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Eller forresten så tror jeg det er blogspot som er problemet akkurat nå. Fant denne på blogspot:
![]() |
#25 |
guru advisor
|
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Ja, jeg får teksten men ikke bildene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Etylbarbital
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Jeg prøvde med ditt blogginnlegg i min blogspotblogg nå. Det gikk helt fint. Har du slettet cookies og cache? Sånn i tilfelle PC-en din husker gamle feilmeldinger?
![]() |
#30 |
guru advisor
|
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Nei, får prøve det. Men jeg får det heller ikke til med et av dine blogginnlegg Veronal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?
OK. Høyreklikk på bildet du vil ha inn. Hva får du opp da?
![]() |
#32 |
guru advisor
|
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Altså: Jeg klarer å få bilder inn fra photobucket (PB) til bloggene mine. Det jeg har problemer med er å kopiere et helt innlegg fra FP-bloggen til blogspotbloggen. Jeg får bare teksten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?
Det er nok fordi du har valgt "kopier" tidligere, og ikke noe sånt som "kopier bildets ett-eller-annet" eller "direkte link".
![]() |
#35 |
Etylbarbital
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Hva slags nettleser? Ikke gi opp før du har slettet cookies og sånt.
![]() |
#37 |
guru advisor
|
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Jeg har slettet cookies, restertet maskinen, og jeg klarer det fortsatt ikke. Hverken med mine eller Veronals innlegg. Bare tekst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Etylbarbital
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Jeg får det til i Firefox. Testet IE nå og der får jeg det ikke til hverken med dine eller mine blogginnlegg.
![]() |
#39 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Å opprette en blogg - hva med bilder?Etter tips fra andre bloggere, har jeg begynt å bruke Windows Live Writer til å blogge med. Da blir bildene slik jeg vil ha dem, og jeg får de mellomrommene jeg skal ha mellom bildene. Har hatt litt tull med Blogspot akkurat der. Nå går det som en drøm å blogge!
![]() |
|
|