Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-09, 22:31   #21
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Har du fått den nye?
Jeg hadde definitivt lest den!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 22:32   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Lese eller returnere til Bokklubben?

Jeg kommer absolutt til å lese den. Hvis du velger å lese den og ikke vil ha den mer kan du saktens forsøke å selge den videre til en Hattifnatt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 22:33   #23
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Ja, boksirkel!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 23:03   #24
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Har den kommet nå? *må på innkjøpslisten*

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 23:28   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.892
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Jeg er i gang nå. Ganske morsomt så langt!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 23:51   #26
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.106
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Men hvis man er hemmelig forelsket i Jarle Klepp, så er man vel hemmelig forelsket i Tore Renberg?

Jeg digget TR da har kom gjennom tv-ruta og proklamerte at han "simpelthen elsket litteratur". Så likte jeg de to første, kanskje Kompani Orheim aller mest. CIH ga jeg opp etter få sider, men det kan selvsagt skyldes at på det tidspunktet var det mange gode bøker som kranglet om min oppmerksomhet.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 10:15   #27
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Jeg er halvveis i siste boken. Litt morsom, mye bedre enn CIH og selvfølgelig langt unna KO i kvalitet.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 11:09   #28
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Jeg leste ut PG i går og er med på lesesirkel. Interessant bok om hvor tolerante vi egentlig er når vi blir presset litt, og ting ikke bare er på det teoretiske plan lenger.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 12:21   #29
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Og hvorfor har ikke jeg fått den ennå?
Var den ikke hovedbok i bokklubben?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 12:33   #30
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Jeg skjønner ikke helt at dere ikke likte CIH.

Jeg kjøpte lydboka, kanskje det var derfor jeg likte den? Det er Tore Renberg selv som leser, og det er helt klart et pluss!

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 14:13   #31
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg skjønner ikke helt at dere ikke likte CIH.

Jeg kjøpte lydboka, kanskje det var derfor jeg likte den? Det er Tore Renberg selv som leser, og det er helt klart et pluss!

Jeg likte CIH.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 16:21   #32
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg skjønner ikke helt at dere ikke likte CIH.

Jeg kjøpte lydboka, kanskje det var derfor jeg likte den? Det er Tore Renberg selv som leser, og det er helt klart et pluss!

Jeg likte CIH godt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 16:21   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Jeg hørte Kompani Orheim som lydbok og det var IKKE noe særlig. Det passet så utrolig dårlig med østlandsdialekt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 16:25   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.892
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Og hvorfor har ikke jeg fått den ennå?
Var den ikke hovedbok i bokklubben?

Jo, det er slik den har havnet her, i alle fall.

Jeg synes CIH var underholdende nok, men litt platt og nokså forutsigbar. Den minte meg litt om Anne B. Ragdes senere bøker i Neshov-serien - som om forfatteren har kludret ned noe i hui og hast fart for å melke suksessen og tjene enda mer penger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 16:39   #35
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den minte meg litt om Anne B. Ragdes senere bøker i Neshov-serien - som om forfatteren har kludret ned noe i hui og hast fart for å melke suksessen og tjene enda mer penger.

Det samme tenkte jeg.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 16:41   #36
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jo, det er slik den har havnet her, i alle fall.

.

Så merkelig.
Jeg sjekket nå og jeg har ikke avbestilt den, og den står heller ikke på sendte hovedbøker.

Hvis du vil selge din når du er ferdig Elinblu, så vil jeg gjerne kjøpe den

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 21:56   #37
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg hørte Kompani Orheim som lydbok og det var IKKE noe særlig. Det passet så utrolig dårlig med østlandsdialekt.

Det går jo bare ikke! Jeg hører stavangerstemmene inni hodet mitt når jeg leser. Det er jo mye av gleden ved boka. Grunnen til at jeg humrer er jo at jeg vet akkurat hvordan de høres ut når de prater. "Satan Jalla!" Det er bare såå stavangersk. :elske:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 21:57   #38
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Men hvis man er hemmelig forelsket i Jarle Klepp, så er man vel hemmelig forelsket i Tore Renberg?

Er man? Greit for meg.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 22:27   #39
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Når kommer denne siste boka som lydbok, tro?

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 18:06   #40
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For oss som er hemmelig forelsket i Jarle Klepp

Jeg leste den i dag og det var jo en real page-turner. Et friskt pust for meg som sliter meg gjennom Mitt navn er Karmosin ved siden av.

Jarle Klepp sviktet ikke denne gangen heller. Han har fortsatt en fantastisk evne til å gjøre det han absolutt ikke burde og til å rote ting til for seg selv. Jeg er fortsatt svoren Jarle Klepp-fan etter denne boken selv om den er en skikkelig lettvekter.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no