|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Redigerer: Noe jeg har tenkt å gjøre bare mannen kommer seg hjem fra sjøen slik at jeg kan handle i fred og ro. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Busymum; Kva er du du likar, kler? Kva fargar tenke du at du vil bruke? Kanskje vi kan hjelpe?
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Da lager jeg en aksjon hjelp Busy med garderoben tråd |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdiglada
Eg har sjukt lyst på en OddMolly-kjole!!
|
|
|
|
#6 |
|
Sliter med tastaturet
Hm, vanskelig å svare på. Jeg må innrømme at min garderobe velges utifra form og fasong på klær. Jeg er ganske lang i livet, og ser derfor litt stutt og bred ut i korte gensere og jakker - selv om jeg er 1.70 lang. Av bukser går det både i olabukser og andre bukser. Ellers velger jeg ofte en tynn genser som er litt lang i livet (type langermet T-skjorte) og noe annet oppå, skinnjakke, dressjakke, genser e.l. Jeg har lite annet stæsj som skjerf, belter, vesker osv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Når man veier så mye som jeg gjør er det ikke mye man kan gjøre for å finne en stil. Da må man ta det som passer, ikke det man liker. |
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg kan ha forskjellige stiler ut ifra humøret egentlig, men stortsetter jeg litt "guttete" kledd.
|
|
|
#12 |
|
Bree
![]() ![]() |
På jobb har jeg en casual stil. Noen ganger pynter jeg meg mer enn andre, men sånn jevnt over må jeg føle meg fresh for at humøret skal være deretter. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nå da?
|
Jeg er en typisk kandidat for "bli ny". |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Jeg vet ikke helt hvordan stil jeg har. For tiden er jeg glad i omslagskjoler eller ullkjoler over bukse eller strømpebukse. Jeg bruker mye smykker og belter. Fargene mine er stort sett rødt, sort, brunt, turkis, lilla og forskjellige hvite nyanser. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Jeg vet ikke heller hva slags stil jeg har. Jeg går ikke i camo-bukser og hettegenser, heller ikke jakker som går til livet, men kan ellers variere ganske mye fra jeans til mer damete med skjørt og cardigan. Jeg liker godt enkle ensfargete klær i litt smalt snitt, i basisfarger som sort, hvitt, brunt og lyseblått. Og så har jeg litt andre farger og mønster innimellom. Knelange fløyelsskjørt, høyhalset genser og tette strømpebukser er veldig typisk meg. (Kan godt hende det er helt ut.) Høyhælte sko og støvletter liker jeg veldig godt, men måtte dessverre slutte å bruke det fordi ryggen slår seg vrang omtrent øyeblikkelig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Jeg liker å ha minst ett femti- sekstitallselement samme hva jeg har på meg. Et lite skjerf i halsen, rød lebestift, hårfrisyre osv.
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Går i mye smale olabukser (favoritten er lee powell og acne), converse eller adidas sneakers, kort skinnjakke og en enkel topp. Liker beltene til friis veldig godt... noen dager er jeg mer "rocka" ann andre. Bare å bytte tskjorte og sko liksom. Har en del litt pragende vesker... en ganske stor en i sølv som jeg har brukt mye i sommer. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Javel
|
Tror ikke det kan kalles for noe spesiell stil det jeg går i.
|
|
|
|
#20 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er din stil?Veldig klassisk, egentlig. Mange slette bukser og mange jakker. Gjerne tweed, og gjerne omslagstrøyer. |
|
|
|
![]() |
|
|