Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tårer over Springsteen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-09, 20:43   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Tårer over Springsteen

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Her og? Du liker ham innerst inne - bare innrøm det.

Han har et par skikkelig svingende låter - det må jeg vel nesten innrømme.
Men se på - nei.

Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 21:31   #22
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg sier en ting her: Jeg synes det ser ut som om han trenger å bæsje når han synger jeg

Det har du helt rett i, vi syntes det så ut som om at han hadde det vondt.

Gammel 10-06-09, 21:32   #23
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk å snakke sånn om Bruce. :moder'n-stemme:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 21:55   #24
Skvetten
Passiv

Standard

Bruce`rn og Smilefjes, hvilket par.

Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 07:03   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Bruce`rn og Smilefjes, hvilket par.

Hehe - jeg ventet på en i retur etter det med hasjen ja.

Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 07:53   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingeniøren var på konserten på tirsdag. Han var ikke så hyper i utgangspunktet, men da jeg snakket med han i går så påsto han at nå har han en ny helt og at det var det råeste han noensinne hadde vært med på. Jeje, jeg får få han på andre tanker.

Gammel 11-06-09, 08:10   #27
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ingeniøren var på konserten på tirsdag. Han var ikke så hyper i utgangspunktet, men da jeg snakket med han i går så påsto han at nå har han en ny helt og at det var det råeste han noensinne hadde vært med på. Jeje, jeg får få han på andre tanker.

Tvangsavvenning.

Smiletryne: Neida, drit i hasjen den er jo ingenting, men du ville vært den vakre delen av paret. Den delen som gjorde at mannen kunne figurere i media med en vakker kvinne. : smisker som faen:

Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 09:05   #28
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Moren min, 63, har vært på Springsteen konsert nå nettopp. Hun ante ikke hvem han var, da hun kjøpte billett.

Lillebroren hennes, på 50, ba henne bestille billetter og det gjorde hun...hun satt og strikket foran PC:n i 6 timer før hun kom igjennom. Hun tenkte at dette må jo være noe bra, siden det er så vanskelig å komme gjennom...så hun bestilte to ekstra billetter, til pappa og seg selv.

Så satte de seg på tåget når det ble konsertdags. Jeg spurte henne hva hun syntes dagen etter. "Vel, jeg skjønte ikke noe av det han sang, for det var jo på engelsk, men det var jo skikkelig god stemning og hyggelig der! Litt som et vekkelsesmøte! "

(Jeg aner ikke hvordan hun vet hvordan det er på vekkelsesmøter heller, men...)

Vekkelsesmøte var det første eg og tenkte etter dei første 10 minutta av konserten i går. Då han begynte å bable om "Do you feel the spirit?" "We're going to build a house of love and music" osv. Like før eg ropte "Halleluja"
Men konserten var veldig bra! Eg er ikkje sånn kjempe-fan av Bruce Springsteen. Det er 6 sangar eg likar og som eg kan refrenget på. Resten syns eg er sånn passe. Men han er vanvittig god live, så eg storkoste meg uansett!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.