Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ignorerer dere brukere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-09, 13:57   #21
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ignorerer dere brukere?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg skulle derimot ønske at man selv kunne velge å ignorere tråder man ikke ønsker skal være synlig. Det savner jeg stadig vekk.

Gammel 10-06-09, 13:59   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

En slags synsk funksjon som gjetter hvilke tråder du ikke vil lese?

Ellers kan du velge vekk underfora fra "uleste innlegg". En grei måte å slippe å se innlegg fra underfora man ikke ønsker å følge med på.

Jeg skrev "selv kunne velge", det har lite med synskhet å gjøre. Det er perioder jeg synes det har vært slitsomt å stadig se tråder holdes varme som omhandler ting jeg helst ikke vil bli minnet på og lese om (fobigreier), og det har faktisk ført til at jeg har har holdt meg litt unna. Eller at jeg bruker energi på å bekymre meg over ting jeg strengt tatt ikke burde.

Gammel 10-06-09, 14:16   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri hatt noe ønske om å bruke ignoreringsfunksjonen. Hvis noen aktivt hadde gått inn for å plage og trakassere meg i en sånn grad at det hadde vært aktuelt, hadde jeg nok heller kastet dem ut.

Gammel 10-06-09, 14:24   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri brukt ignoreringsfunksjonen. MEN; det er et par brukere som skriver så dårlig norsk at jeg ikke skjønner hva de mener med det de skriver. Ofte ignorerer jeg innleggene deres. Ikke fordi det er uinteressant, men fordi jeg ikke skjønner.

Gammel 10-06-09, 14:25   #25
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ignorerer ingen ved hjelp av ignoreringsfunksjonen, men det kan være at det er enkelte brukeres innlegg jeg leser fortere igjennom enn andres. Skilpadda, for eksempel, skriver jo bare laaaaange og detaljerte og veldig forklaaaaarende innlegg, og det orker jeg bare ikke å forholde meg til.

Gammel 10-06-09, 14:26   #26
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kun mental ignorering her i gården.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 14:27   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde, og oppdaget at det sto noe sånt "her er et innlegg som du ikke får se fordi du i din hissighet ignorerte neket", og da tok nysgjerrigheten overhånd, gitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 14:34   #28
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er perioder jeg synes det har vært slitsomt å stadig se tråder holdes varme som omhandler ting jeg helst ikke vil bli minnet på og lese om (fobigreier), og det har faktisk ført til at jeg har har holdt meg litt unna. Eller at jeg bruker energi på å bekymre meg over ting jeg strengt tatt ikke burde.

Det kjenner jeg godt igjen! Noen tråder må jeg holde meg unna fordi de er for tunge for meg. Bare overskriften kan bli i det meste laget *følsom*.

Gammel 10-06-09, 14:37   #29
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har aldri brukt ignoreringsfunksjonen. MEN; det er et par brukere som skriver så dårlig norsk at jeg ikke skjønner hva de mener med det de skriver. Ofte ignorerer jeg innleggene deres. Ikke fordi det er uinteressant, men fordi jeg ikke skjønner.

Her har du meg!
Er jammen meg ikke lett å skrive innlegg når det er rot i eget hode. Jeg er klar og tydelig skriftlig når jeg er det i hodet, men det er flere unntak enn jeg er konfertabel med. Skjønner godt at noen innlegg blir ignorert, men heldigvis blir de gjerne tilstrekkelig kommentert først slik at man blir klar over at det bare var rot som kom fram. *Snakker for meg selv*

Gammel 10-06-09, 14:38   #30
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt ignoreringsfunksjonen flere ganger. Da gjelder det brukere jeg bare ikke orker å forholde meg til at finnes. Etter en stund har jeg som regel skrudd funksjonen av igjen. Jeg syns det er deilig å kunne velge bort enkelte brukere i perioder.

Akkurat nå er ingen på ignoreringslista, men mentalt finnes det da noen jeg ikke gidder å bruke energi på.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 15:15   #31
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stadig vekk.
Det gir om ikke annet sjelefred for en stund.

Gammel 10-06-09, 15:20   #32
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Stadig vekk.
Det gir om ikke annet sjelefred for en stund.

Ignorerer du i affekt, og tar det bort igjen etter en stund da? Det hørtes jo ut som en fin form for anger management i så fall.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 15:23   #33
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Ignorerer du i affekt, og tar det bort igjen etter en stund da? Det hørtes jo ut som en fin form for anger management i så fall.

Det hadde jo hjulpet betraktelig som anger management om de som ble ignorert visste om at de ble det.

Gammel 10-06-09, 15:23   #34
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det hadde jo hjulpet betraktelig som anger management om de som ble ignorert visste om at de ble det.

Jammen, det er jo en form for konfrontasjon og det er jo skummelt.

Gammel 10-06-09, 15:25   #35
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Jammen, det er jo en form for konfrontasjon og det er jo skummelt.

Ja, det er jeg helt enig i altså. Dessuten ville jeg sikkert bli knust hver gang noen ignorerte meg.

Gammel 10-06-09, 15:28   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det noen som sa noe nå?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 15:29   #37
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Særlig.

Gammel 10-06-09, 15:33   #38
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Var det noen som sa noe nå?

Gammel 10-06-09, 15:34   #39
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har ignorert denne brukeren. For å lese innlegget, trykk her.

Gammel 10-06-09, 15:36   #40
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ignorerte et nick en gang for å beskytte meg selv, men det varte ikke lenge. Fant ut at jeg kan ignorere uten den funksjonen når jeg trenger det.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.