|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Ekvilist
|
Sv: Ignorerer dere brukere?
Jeg skrev "selv kunne velge", det har lite med synskhet å gjøre.
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg har aldri hatt noe ønske om å bruke ignoreringsfunksjonen. Hvis noen aktivt hadde gått inn for å plage og trakassere meg i en sånn grad at det hadde vært aktuelt, hadde jeg nok heller kastet dem ut.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg har aldri brukt ignoreringsfunksjonen. MEN; det er et par brukere som skriver så dårlig norsk at jeg ikke skjønner hva de mener med det de skriver. Ofte ignorerer jeg innleggene deres. Ikke fordi det er uinteressant, men fordi jeg ikke skjønner.
|
|
|
|
#25 |
|
Hertuginne
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg ignorerer ingen ved hjelp av ignoreringsfunksjonen, men det kan være at det er enkelte brukeres innlegg jeg leser fortere igjennom enn andres. Skilpadda, for eksempel, skriver jo bare laaaaange og detaljerte og veldig forklaaaaarende innlegg, og det orker jeg bare ikke å forholde meg til.
|
|
|
#28 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kjenner jeg godt igjen! Noen tråder må jeg holde meg unna fordi de er for tunge for meg. Bare overskriften kan bli i det meste laget *følsom*.
|
|
|
|
#29 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her har du meg!
|
|
|
|
#30 |
|
Borte
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg har brukt ignoreringsfunksjonen flere ganger. Da gjelder det brukere jeg bare ikke orker å forholde meg til at finnes. Etter en stund har jeg som regel skrudd funksjonen av igjen. Jeg syns det er deilig å kunne velge bort enkelte brukere i perioder.
|
|
|
#32 |
|
*_*
|
Ignorerer du i affekt, og tar det bort igjen etter en stund da? Det hørtes jo ut som en fin form for anger management i så fall.
|
|
|
|
#33 |
|
Borte
|
Det hadde jo hjulpet betraktelig som anger management om de som ble ignorert visste om at de ble det.
|
|
|
#35 |
|
Borte
|
Ja, det er jeg helt enig i altså. Dessuten ville jeg sikkert bli knust hver gang noen ignorerte meg.
|
|
|
#40 |
|
Pauset
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg ignorerte et nick en gang for å beskytte meg selv, men det varte ikke lenge. Fant ut at jeg kan ignorere uten den funksjonen når jeg trenger det. |
|
|
|
![]() |
|
|