|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Jeg jobber ikke, så jeg har jo fri. Sambo jobber på tanker, og er i Frankrike. Der skal han feire jul og sikkert nyttår også. Kjipt og feire jul og nyttår uten sambo. Barna savner pappaen sin veldig.
|
|
|
#24 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Jeg skal jobbe kveld/nattevakt 26,27,28 og 29. Mannen min har fri hele romjula.
|
|
|
#25 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Mannen skulle ha jobbet både natt lil lille julaften og natt til julaften, men siden tulla vår bestemte seg fr å komme nåi friuka hans har han fødselspermisjon frem til 8. Januar |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bølle
![]() ![]() |
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Vi får nok en fin jul, siden vi skal feire med min mor, bror, søster, svoger, nevø og niese. Har hatt noen juler og nyttår uten han, men det er alltid så kjedelig.
|
|
|
#27 |
|
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Jeg skal jobbe 27 og 28. desember. Blir et par korte dager på jobb. Helt uproblematisk, og deilig!!! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Smugleser
|
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Ja, jeg er hjemmeværende for tiden med fødselspermisjon. Så det blir jobbing hele romjula.
|
|
|
#30 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Jeg skal jobbe de "vanlige" dagene i romjulen
|
|
|
#31 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Ikke formelt, men jeg må rette tentamener og forberede undervisning i jula. Hadde vi vært hjemme, så hadde jeg nok dratt på kontoret noen dager.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#32 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Jeg er lærer, så jeg skal ikke på jobb. Men jobbe skal jeg; har fortsatt tre bunker med norskstiler som jeg må rette før første termin er ferdig 12. januar, og elevene forventer å få dem når de kommer tilbake etter jul... Er sånn hvert år for meg; klarer aldri å bli ferdig å rette før juleferien.
|
|
|
#33 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Jeg skal jobb fra 7 til 17 i morgen + 22 til 08 natt til lørdag. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Skal jobbe kort dag torsdag og fredag i romjulen, forberede varetelling. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Aktiv
Hvor: på en øy
![]() |
Sv: Mange som skal jobbe i julen?har fri lillejulaften,julaften, 1 og 2 og skal jobbe helt til 1 nyttårsdag. Da har jeg fri. gleder meg ikke til jul i år av en eller annen grunn. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Mange som skal jobbe i julen?JEg skal jobbe en romulsdag. Det skal jeg nok overleve |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Både jeg og mannen skal jobbe i romjula. Mannen skal ha nattevakter ( |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Jeg er pr tiden sykemeldt så skal ikke jobbe, men skulle uansett hatt fri i jula. Mannen skal jobbe 25, 26, 27, 28 og 29 . "5 og 26 skal han jobbe fra 10-15, de andre dagene jobber han fra 14-21.30. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Borte
|
Sv: Mange som skal jobbe i julen?Jeg har ferie!
|
![]() |
|
|