|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg spiser MYE sjokolade hver dag...
![]() |
#2 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacks
Det der kan nå ikke være helt normalt...
![]() |
#3 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
Det sier mannen min også...
![]() |
#4 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg elsker sjokkis, og..hmm...vel alt med sukker egentlig. Og potetgull. Men jeg spiser det sjelden i grunn. Etter at jeg slang på en time med step ekstra i uken, har sukkersuget blitt helt borte. T.o.m. i helgene. Hurra!!
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksDet går i bølgedaler. Noen ganger tar jeg litt av, men som oftest er det veldig med måte, eller ikke i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg spiser yoplait 0/0 % yoghurt - ingen andre. Spiser ingen ferdigmatgreier, ingenting med sukker og svært lite kornprodukter. Ingen pasta, nesten ingen poteter (kanskje en potet per måned) og meget lite ris. |
![]() |
![]() |
#8 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg er glad i snop, men spiser det så godt som aldri av samme grunn som smilefjes - jeg har veldig vanskelig for å bare spise litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg spiser veldig sjelden snop, kaker, is eller godis, det går som regel måneder mellom hver gang. Jeg tenker rett og slett ikke på det. Jeg spiser ikke yoghurt heller, men det hender jeg drikker litt brus i helgene (max en halvliter i løpet av en helg). Det er ikke for å være flink, jeg har bare ikke lyst på og har sjelden noe liggende heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Textrovert
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg kan ikke tenke meg et liv uten is, kaker og godteri. Virkelig ikke. Jeg er veldig overvektig, og jobber med å styre overspisingen og sukkersuget, men det er en evig kamp. Jeg har nesten KONSTANT lyst på noe søtt. Hvis jeg lever på lavkarbomat, så tar det vekk de verste søthungertoppene, men det går aldri helt bort.
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksJeg måtte kutte ut mange typer godteri fordi jeg oppdaget at det trigget hodeverk. Det gikk overraskende greit, faktisk, utrolig hva man får til når man vet man bare må og når man får skikkelig straff om man gjør det man ikke bør. Men sjokolade tåler jeg dessverre altfor godt.
![]() |
#13 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksAv godteri blir det ikke akkurat konsumert mye her. Maks en stor potetgullpose i løpet av ett år og kanskje 1 kg smågodt. Jeg er ikke glad i godteri, står det skål på bordet tar jeg 1-3 ting og er mettet. Det er klissete og ekkelt og jeg synes ikke det er spesielt godt. Jeg kan spise litt sukkertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Off the map.
|
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksDette er min aller aller største last. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal få grepet an problemet.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Forstår ikke at det er mulig jeg heller. Men vi er tydeligvis født forskjellig. Snakket akkurat om det med en venninne. Husker henne fra vi var små, jeg spiste opp min sjokolade på 1-2-3 og hun tok en bit og SPARTE resten (!). Jeg husker hvor frustrerende det var. Og ennå i dag sier hun at hun synes det er godt med en bit sjokolade, men så orker hun ikke mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen er jo ikke glad i godis og snacksHar barn som er sånn, de velger seg heller ett blad på kiosken enn godteri. Gudene vet hvor de har sånne fakter fra!!
![]() |
#18 |
Passiv
|
:stoppsignal:
Jeg spiser ikke noen form for potetgull, ostepop, popcorn, maischips eller hva man nå har, men jeg spiser noe nøtter. Ikke chilinøtter da - men vanlige nøtter. Jeg spiser ikke sjokolade, is, kaker, desserter, brød, ris, pasta, mel, gjærbakst, frukt, annet godteri - ingenting. Ikke en eneste bit. Jeg tåler det ikke - jeg får tenning og mange dager med intenst sug om jeg bare tar en liten bit. Jeg drikker så og si ikke sukkerfri brus heller. |
![]() |
![]() |
#19 |
Textrovert
|
Ja, du er kjempefin.
![]() |
#20 |
Passiv
|