Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kalkulatoren for de 12 kroppstypene til Trinny og Susannah

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 16:29   #21
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kalkulatoren for de 12 kroppstypene til Trinny og Susannah

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ble cello. Klassisk for min fasong er store bryster.
Snodig siden jeg svarte at jeg har små bryster.

det fikk jeg også. Blei litt sånn Alternativt kunne jeg være Hourglass eller Vase.

Skulle ønske det fantes noe man kunne skrive inn målene sine ög vips kom det ut hviken kroppsstype jeg har.

Gammel 26-05-09, 17:16   #22
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Timeglass, som bl.a. Nigella Lawson.

Gammel 26-05-09, 17:22   #23
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Sier det samme som Acsa. Skulle ønske de kunne lage en kalkulator hvor man bare la inn de reelle målene.

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, jeg er helt enig med dere Acsa og Veronal.

Om dere går her, så kan dere gå inn på menn. Der har de en litt annen type kalkulator der en justerer ganske greit selv.

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

det fikk jeg også. Blei litt sånn Alternativt kunne jeg være Hourglass eller Vase.

Skulle ønske det fantes noe man kunne skrive inn målene sine ög vips kom det ut hviken kroppsstype jeg har.

Vet dere målene deres?
:finner frem målebånd:

Gammel 26-05-09, 18:22   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Vet dere målene deres?

I alle fall de klassiske tre.

Jeg fikk som ventet pære på kalkulatoren i første link.

Gammel 26-05-09, 18:39   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ble cello. Klassisk for min fasong er store bryster.
Snodig siden jeg svarte at jeg har små bryster.

Jeg fikk det samme - og tenkte det samme.

Gammel 26-05-09, 19:33   #26
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

I alle fall de klassiske tre.

Jeg fikk som ventet pære på kalkulatoren i første link.

Jeg er ikke i nærheten av å vite hva mine 'klassiske tre mål' er.
Tror jammen jeg skal finne ut av det, ble litt spent på det etter denne tråden.

Gammel 26-05-09, 19:42   #27
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Sier det samme som Acsa. Skulle ønske de kunne lage en kalkulator hvor man bare la inn de reelle målene.

Enig. Og det burde vel ikke være så vanskelig å lage?

Gammel 26-05-09, 19:50   #28
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg ble column, som skulle ha longer leggs. Noe som virker litt rart, når jeg sa at jeg hadde korte bein og lang rygg... Alternativt var jeg eple. Som blir enda rarere, da jeg sa jeg hadde ganske flat mage, normal midje, pluss liten, rundt rumpe. Og eple har jo stor rumpe og stor mage.... Og så kunne jeg være brick, som har brede skuldre (jeg har normale) og flat rumpe.

Nix, den kalkulatoren gir jeg ikke mange flate ører for!

Gammel 26-05-09, 19:53   #29
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

"Column" faktisk

Men ikke hver dag man blir sammenlignet med Nicole Kidman

Samme her, men jeg tror jeg svarte feil på "tummy". Betyr det mage?

Gammel 26-05-09, 20:36   #30
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk cornet-fasong da jeg forsøkte. Synes det var umulig å svare på spørsmålene, og aner ikke om det er "riktig" .

Kan noen som har sett meg helt på ånkli justere?

Gammel 27-05-09, 07:40   #31
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Trooor muligens en pære, men er usikker. Jeg har alltid trodd jeg hadde store pupper, men er nå blitt veldig usikker. Har en 75E, og trodde de var store, men det er de kanskje ikke?
Vitale mål er 96-78-106
Ergo: hoftemål er større enn pupemål. Er man da en pære eller noe innenfor den kategorien??

Gammel 27-05-09, 17:57   #32
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg ser ikke kalkisen og skjønner ikke hvilket plugin jeg mangler. Noen som vet?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 18:08   #33
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Enig. Og det burde vel ikke være så vanskelig å lage?

Nope. En morsom ide! Kanskje jeg skal prøve.....

Gammel 27-05-09, 18:11   #34
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får bare opp en rød side. :???:

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 18:18   #35
Joika
Pauset

Standard

Får ikke opp noe jeg heller....

Gammel 27-05-09, 18:21   #36
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får heller ikke opp noe.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 20:20   #37
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøv denne.

Gammel 27-05-09, 20:29   #38
Joika
Pauset

Standard

Den linken er bare en side tilbake.. kalkisen vises fortsatt ikke.

Gammel 27-05-09, 20:31   #39
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den linken er bare en side tilbake.. kalkisen vises fortsatt ikke.

du må antakelig installere en plugin, et tilleggsprogram. Active X eller noe i den duren. Det funker i hvert fall fint hos meg.

Gammel 27-05-09, 20:32   #40
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

du må antakelig installere en plugin, et tilleggsprogram. Active X eller noe i den duren. Det funker i hvert fall fint hos meg.

Såpass har jeg skjønt, ref et innlegg over her. Men når siden ikke opplyser om hva slags plugin som kreves, så blir det vanskeligere... (om det ikke finnes en lur måte å finne det ut på da).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.