|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Nei, men det er nok sikkert fordi det ikke er huggorm her jeg bor. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Ikke veldig.
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Nei, jeg er ikke redd. Men nå har jeg orientert i 15 år så det sier seg vel selv at jeg ikke kan være redd da. Om jeg er et sted der jeg tror det kan være orm så tramper jeg høylydt med skoene. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Etylbarbital
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg har truffet mange hoggorm i år - nesten på hver eneste tur de siste ukene. Er ikke redd for hoggorm, men det henger kanskje sammen med at jeg går mest på opparbeidet sti/skogsbilvei.
|
|
|
#26 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg går vel ikke og er veldig redd, men når jeg først ser en huggorm stivner jeg av skrekk og føler nesten for å besvime eller noe.
|
|
|
#27 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Ofrer ikke det en tanke når vi er ute i skog og mark, og skulle vi være så heldige at vi fikk se en, så hadde jeg sett på det som en flott opplevelse. Alltid artig å se forskjellige dyr ute i marka.
|
|
|
#28 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg er ikke redd. Jeg blir heller litt gira om jeg treffer en. Da kan jeg nemlig rigge meg til med kamera og ha fotosession. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Er ikke glad i huggormen, men har sett de oftere de senere årene enn tidligere. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Det er ikke noe jeg tenker på, men møter jeg på en går jeg lange omveier.
|
|
|
#32 |
|
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg hadde nok dødd.
Sist redigert av amo : 21-05-09 kl 17:21. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Nei, jeg løper stort sett når jeg er i skogen, og jeg løper så fort at den rekker ikke hugge meg.
|
|
|
#34 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg er ikke redd for noenting som finnes i skogen
|
|
|
#35 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg har aldri vært redd hoggorm. Den hører på lang vei at mennesker er på vei, som regel. Sannsynligheten for at en er allergisk er ikke stor....., hvis uhellet skulle være ute. Jeg har vært UTTROLIG MYE i skogen i mitt liv, og aldri vært i nærheten av å bli stukket. Sett hoggorm har jeg mange ganger. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg har trent mye i skogen med hunder oppigjennom, og har møtt hoggorm (og stålorm) flere ganger. Jeg er ikke redd den. (ble ikke redd gaupa jeg traff på heller. Men hører jeg et elgeprust løper jeg i 110 motsatt hjem gitt |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Ikke redd for hoggorm i hele tatt, men er desverre i alt for redd for elg, hjort, bjørn, ulv og andre store dyr i skogen. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg har forresten vært like ved å bli bitt en gang jeg var på moltetur. Jeg strakte handa fram etter noen store molter, og plutselig skvatt en hoggorm fram mot meg fra torvtua moltene var på. -Var litt skjelven da. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Er redd, til tross for at eg aldri har møtt nokon hoggorm. Som barn hadde eg ein plan i tilfelle eg skulle møte ein, eg skulle springe alt eg kunne nedover ein svingete veg like ved der eg budde, eg rekna med at hoggormen ville kome etter, men i det eg var vel nede (rekna med å klare å halde med framfor ormen) skulle eg ta ein BRÅ sving, og springe oppover vegen att. Den brå svingen tenkte eg nok at hoggormen ikkje kunne klare like bra, så då fekk eg rista han av meg.
|
![]() |
|
|