Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinnåff fra parfymetråden: Hvilke parfymer kan du ikke fordra?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 23:25   #21
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff fra parfymetråden: Hvilke parfymer kan du ikke fordra?

Kan vel igrunnen bare signere på alt som er nevnt her, og en masse annet. Alle tunge, sterke dufter syns jeg er grusomme.

Kan forresten nevne Obsession, både for damer og menn, og Jean Paul Gaultier, korsettflasken. Og Clean-duftene som liksom skal være så milde - de er egentlig veldig sterke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 23:44   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg får migrene av veldig mange sterke parfymer. Jeg kan ikke beskrive hva det er, men det virker som det er én ingrediens som går igjen i dem alle. Jeg kan i hvert fall kjenne med ett sniff om jeg tåler den eller ikke.

Så rart å se at du skriver dette for slik har jeg det også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 23:54   #23
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Poison, Lulu og andre søte, tunge dufter får jeg brekningsfornemmelser av.
Typiske gammel-dame-dufter er grusomme, og det hjelper ikke akkurat at de ofte påføres i avsindige mengder, gjerne med et skjerf i halsen dynket med ukesgammel parfyme og gammel svette. :urk:
For mye parfyme virker generelt mot sin hensikt.

Gammel 22-05-09, 00:36   #24
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne likte jeg godt i starten, men fordi "alle" brukte den en periode, gikk jeg grundig lei: Tresor fra Lancome

Gammel 22-05-09, 00:38   #25
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Denne likte jeg godt i starten, men fordi "alle" brukte den en periode, gikk jeg grundig lei: Tresor fra Lancome

Ooh, salige nittitall. På samme tid begynte mamma å bruke Dune. Hun bruker den enda.

Gammel 22-05-09, 11:03   #26
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Definitivt denne. Får en Opium-overdose hver gang jeg er på besøk hos svigermor.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 11:11   #27
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir tett i nesa, kvalm og begynner å nyse av Roma. Jeg har ingenting til overs for Paris eller Poison, heller. :atsjo: :kvalm:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 21:57   #28
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne her var en gjenganger hos mormor og hennes søstre på 70-80 tallet. Den husker jeg at jeg fikk hodepine av allerede som barn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:00   #29
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Ah, sjuogførrelleve.

Gammel 22-05-09, 22:16   #30
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg skulle aldri ha lest denne tråden. Jeg hadde fortrengt minnene om Vanilla fields. Vanilla fields i store mengder i kombinasjon med munnspray og litt ekstra Date deodorant for å kamuflere røyk. Jadda.

Jeg hadde også fortrengt Vanilla fields. Fremdeles greier jeg ikke lukter som har vanilje i seg.

Jeg greier mindre og mindre av parfymelukter, og om det skal være greit, må det være kun en bitteliten antydning av lukt.

Gammel 22-05-09, 22:55   #31
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg får migrene av veldig mange sterke parfymer. Jeg kan ikke beskrive hva det er, men det virker som det er én ingrediens som går igjen i dem alle. Jeg kan i hvert fall kjenne med ett sniff om jeg tåler den eller ikke.

Denne synes jeg egentlig lukter godt, men den har mye av det jeg ikke tåler:

Denne blir jeg utrolig uvel av.
Og så kommer heller ikke jeg unna Poison.

Gammel 22-05-09, 23:07   #32
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan vel signere omtrent samtlige i denne tråden!
Må legge til white musk fra Body shop. :Pjuk:

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 00:19   #33
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Musk er djevelens verk.

Gammel 23-05-09, 00:21   #34
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Verre lukt skal man lete lenge etter!

Gammel 23-05-09, 09:35   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnåff fra parfymetråden: Hvilke parfymer kan du ikek fordra?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Denne er heslig:

Denne har jeg og issues med, etter å ha brukt enorme mengder av den i ungdommen. Jeg hadde såpe, bodylotion, deo og parfyme i red door....

Jeg kan heller ikke fordra

Gammel 23-05-09, 09:35   #36
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke fordra yndlingsparfymene mine fra tenårene.
Denne

Og denne

Gammel 26-05-09, 08:11   #37
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Søren, Lou-Lou husker jeg ikke lukten på....

Jeg er ikke så veldig glad i Opium eller Poison, ei heller J'Adore (den lukter iallefall sinnsykt på meg).

På herresiden er dette den verste: BRUT :urk:

Gammel 26-05-09, 17:45   #38
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir veldig kvalm av denne:

Den lukter harsk kokosnøtt-sololje. Bortsett fra på Mamarazzi. Hun er den eneste jeg har kjent denne parfymen på hvor den har luktet godt.

Denne er 1 av 2 parfymer som jeg faktisk kan bruke. Alt annet blir luktende kattetiss. Ungene i barnehagen elsker når jeg har den på meg hvertfall..

Gammel 26-05-09, 17:57   #39
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir utrolig kvalm av den parfymen det så ut som mange hadde som sin favoritt: Angel av Thierry Mugler.

En gang vant jeg en konkurranse i Det Nye og fikk tilsendt denne parfymen. Skuffelsen var stor da den rett og slett lukta pyton. Jeg har gått av buss/trikk mer enn en gang pga denne parfymen.

Gammel 27-05-09, 10:01   #40
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Søren, Lou-Lou husker jeg ikke lukten på....

Uff, så leit....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.