|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Live and let live
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtet
Hm. Jeg må tenke litt på det. Tenk om jeg går ned i vekt igjen. Da hadde det vært så kjekt å ha dem.
![]() |
#24 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetHugo Boss:
![]() |
#26 |
--
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetHvis du går inn på www.ellos.no og blar deg fram til Underdeler/Skjørt og sorterer på "Sort", så har de noen. Esprit Collection har noen som kanskje er noe i nærheten av det du har tenkt deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Live and let live
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetDet var spennende Kanne! Jeg skvatt litt når jeg oppdaget at "strekene" på skjørtet ikke var bildevannmerke, men boderi på skjørtet.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetEllers strikket jeg meg dette i sort med sort sløyfe i bambusgarn til julebordssesongen i fjor |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetTakk for link, jeg tenkte ikke på Ellos (har aldri handlet noe der før, visste ikke de hadde Esprit). Det var flere av de fra Esprit som kunne være aktuelle, men ville aller helst funnet i butikk så jeg kunne prøve. Går jo an å sende tilbake igjen om det ikke passer, selvfølgelig. Noen som vet hvordan Esprit er i størrelsene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
--
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetDet står på denne linken her litt info ihvertfall: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetJeg har mitt perfekte svarte skjørt på meg nå. Det er fra hm av alle ting, til knærne, et litt tykt og godt stoff. Lett utskrådd. Til knærne. Brukt masse og fortsatt pent.
![]() |
#35 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetTakk for alle tips. jeg fant faktisk ett på HM, en butikk jeg sjelden pleier å finne noe som helst i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Live and let live
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetSå bra at du fant et skjørt du likte Maxi!
![]() |
#38 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetHar et sort skjørt av merket Bessie i str. 42, men det er kanskje litt mer hverdagslig, og med knepping foran. Dessverre er det for stort til meg nå, så jeg kan ikke bruke det lenger - så jeg er også på let. :abonnerer:
![]() |
#39 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetTa en titt på KK.no. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Wooohhoooooo