Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Engler og demoner - premiere neste onsdag

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-09, 10:02   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdag

Vittoria Vetra var forresten mye mer babe enn i boka, selvsagt. Hva annet kan man forvente.

Gammel 23-05-09, 10:15   #22
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

har gledet meg sykt til denne filmen. elsket jo boken.. må si jeg blir litt engstelig nå når jeg leser innlegget ditt iset.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 10:18   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere må jo ikke bli engstelige, bare se filmen. Den er underholdende og faktisk veldig bra, man blir bare litt "oppgitt" når så mye er forandret. Men egentlig vet man jo det når man ser en slik film, jeg burde jo i grunnen ikke blitt skuffet for jeg burde vite hva jeg gikk til. Men som sagt så vil nok de som IKKE har lest boka like filmen MYE bedre enn vi som har lest den.

Gammel 23-05-09, 10:22   #24
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett langt bedre filmer, men dette var god underholdning. Så den på premieren, og siden jeg liker å være nærmest alene i kinosalen, så tror jeg at det tok vekk mye av filmgleden -stinn brakke.

Mye touchy musikk også.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 10:25   #25
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gleder meg til å se filmen og har lest hele boken. Likte boken veldig godt. Regner med det blir en del forandringer men sånn er det vel alltid er det ikke det?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 10:31   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Musikken er knallbra ja. Og mange nordiske skuespillere, bla. Stellan Skarsgaard som hadde en av hovedrollene. Leiemorderen er dansk, og han ene som spilte vakt (Chartrand) er også dansk. Sistnevnte tippet jeg var dansk med en gang, man hørte det på engelsken. Man hører jo veldig godt når dansker snakker engelsk.

Gammel 23-05-09, 10:35   #27
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Og så var det vel han sjefen fra CERN som satt i rullestollen som kjøt først på kammerherren var det ikke det? Eller husker jeg helt feil?

Gammel 23-05-09, 10:40   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei jeg tror ikke han skjøt på ham, gjorde han det? Jo kanskje, jeg husker ikke helt. Husker hvertfall at CERN-sjefen hadde ganske mye å gjøre med hele historien og fatter ikke hvordan de kunne kutte ham ut.

Gammel 23-05-09, 10:57   #29
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei jeg tror ikke han skjøt på ham, gjorde han det? Jo kanskje, jeg husker ikke helt. Husker hvertfall at CERN-sjefen hadde ganske mye å gjøre med hele historien og fatter ikke hvordan de kunne kutte ham ut.

En kan begynne å lure ja. Kom det frem i filmen at kammerherren var sønnen til paven da?

Gammel 23-05-09, 11:02   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jepp, det var med.

Gammel 23-05-09, 11:31   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så filmen på onsdag og ble litt forundret over at jeg ikke kjente igjen noe fra boka. Men filmen var bra, men den er nok best for de som ikke har lest boka.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 11:59   #32
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så lenge siden jeg leste boka, jeg kjøpte den lenge før DaVinci-koden kom, så jeg husker veldig lite. Jeg skal se filmen i kveld og jeg gleder meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 12:50   #33
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

kuttet de ut han rullestolfyren? han var jo mye med i boken.. fikk jo nesten feelingen av at han sto ved siden av meg og så på at jeg leste..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 16:19   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jepp, hele rullestolfyren er kuttet totalt ut i filmen. :råll:

Gammel 23-05-09, 16:33   #35
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har sett filmen i går. spennende film, men skjønnt midt i hvem som gjore hva.. Helt ok flm. Men synnes andre filmen var bedre

Har ikke lest boka

Sist redigert av Honda : 23-05-09 kl 18:16.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 18:13   #36
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Så filmen på onsdag - og syntes den var grei nok men ikke mer. Det skjedde jo MYE mer på Cern - og det var vel faren som døde ja? Jeg også stusset litt over denne lappen med Illumenati - trodde også det var brent inn i brystet. Og han rullestolmannan ja . Jeg innom Cern en tur sommeren 2005, det var ikke lenge etter jeg leste boka, og gledet meg til å se derfra nå i filmen, partikkelakselleratoren (skrives det sånn?) er jo ikke nevnt...? Og slutten - jeg også trodde Langdon var med i helikopteret - og husket noe med et vann. Jaja - de har kuttet MASSE! Men jeg husket det ikke før nå når Iset skrev det .

Gammel 24-05-09, 00:05   #37
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett filmen i kveld og jeg koste meg, men det er alltid noe som går tapt fra bok til film. Sånn er det bare.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 00:17   #38
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes de gjorde en god jobb med filmen i forhold til boken. De kan jo ikke ha med alt, da blir filmen altfor lang. Jeg syntes filmen var spennende og jeg koste meg med den.

Gammel 02-06-09, 09:13   #39
Skvetten
Passiv

Standard

Langt bedre enn forrige film og en film som gjorde at jeg ikke ble rastløs og lei selv om den var lang.

Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 09:17   #40
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal se den!!!
Synes denne boka var bedre enn Da Vinci koden jeg også, så denne filmen gleder jeg meg til!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.