Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bryllupsgave til noen som har alt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-09, 23:51   #21
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Da reiser vi i bryllup i morgen.
Med oss har vi fire flasker vin til brudeparet, som skal nytes på bryllupsdagene deres. En til 1.bryllupsdag, en til deres 5. Deretter til deres 10.bryllupsdag, og en til deres 15.bryllupsdag. Med god hjelp fra dere og vinmonopolet fant vi frem til et fint utvalg

Jeg tror det blir en hit

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 00:19   #22
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Kul gave!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 00:24   #23
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Gaverkort på middag, show ol.

Koselig med en opplevelse, jeg blir veldig glad for og få slikt.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 00:47   #24
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Da reiser vi i bryllup i morgen.
Med oss har vi fire flasker vin til brudeparet, som skal nytes på bryllupsdagene deres. En til 1.bryllupsdag, en til deres 5. Deretter til deres 10.bryllupsdag, og en til deres 15.bryllupsdag. Med god hjelp fra dere og vinmonopolet fant vi frem til et fint utvalg

Jeg tror det blir en hit

Så utrolig flott gave!

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 00:57   #25
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Ja, jeg tror det blir bra jeg
Så tusen takk for alle flotte tips
Skal gi beskjed hva responsen blir, så kan dere jo bruke ideen videre

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 08:02   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Da reiser vi i bryllup i morgen.
Med oss har vi fire flasker vin til brudeparet, som skal nytes på bryllupsdagene deres. En til 1.bryllupsdag, en til deres 5. Deretter til deres 10.bryllupsdag, og en til deres 15.bryllupsdag. Med god hjelp fra dere og vinmonopolet fant vi frem til et fint utvalg

Jeg tror det blir en hit

Ah!
Det er det jeg tenker gjøre som tilleggsgave også.
Jeg har 500 kr, blir det 2 flasker tror du?
(Tenker 1.bryllupsdag og 5.bryllupsdag)
Kom gjerne med info om hva dere kjøpte!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 08:09   #27
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Så kul gave
Kos dere i bryllup

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 08:34   #28
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Kjempekul gave.
Kos dere i bryllup.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:03   #29
saxpia
Aktiv
 
saxpia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 232
saxpia er litt kul
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Høres ut som en flott gave. Hørt noe om hvordan den ble mottatt?

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:10   #30
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Det var ei veldig stilig gave, god idè!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 22:24   #31
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Flere fra jobben som er bedt? Foreslå i så fall en spleisegave - og betal dere ut av problemet...

Benytter meg alt for sjeldent av denne muligheten!

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 22:58   #32
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Gaven ble godt mottatt ja
Bruden var dog i tvil om de klarte å vente så lenge da de er veldig glade i vin.
Hørte det var flere som kommeterte gaven ved gavebordet. Går fint an å snike seg til å smuglytte når ikke så mange vet hvem du er uansett

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:24   #33
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Da reiser vi i bryllup i morgen.
Med oss har vi fire flasker vin til brudeparet, som skal nytes på bryllupsdagene deres. En til 1.bryllupsdag, en til deres 5. Deretter til deres 10.bryllupsdag, og en til deres 15.bryllupsdag. Med god hjelp fra dere og vinmonopolet fant vi frem til et fint utvalg

Jeg tror det blir en hit

Kan jeg spørre hva dette kom på i pris? Har veldig lyst å gi bort dette selv, men usikker på hva sånt noe koster.

Og hvordan skal lagringsvin lagres?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:35   #34
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Hvordan merket dere flaskene? En gul postit lapp er liksom ikke det peneste. Regner med dere gjorde det på en litt penere måte.

*samler tips til eventuelle bryllup*

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 07:42   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Lurer også på det over.

Samt hvilken vin dere kjøpte til 1. og 5. år

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 11:39   #36
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.231
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Jeg husker ikke hvilke vi kjøpte, men polet der vi handlet var flinke til å anbefale.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har 500 kr, blir det 2 flasker tror du?

Jepp, det tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hvordan merket dere flaskene? En gul postit lapp er liksom ikke det peneste. Regner med dere gjorde det på en litt penere måte.

Jeg hadde noen flate, blomsterformede metallmerkelapper som jeg hang rundt flaskehalsen. På forsiden skrev jeg 1. bryllupsdag, og på baksiden skrev jeg datoen det ble. Så skrev jeg litt mer utfyllende i kortet, blant annet om hva de ulike bryllupsdagene kalles. Merkelappene kjøpte jeg på Panduro.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 19:27   #37
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Gavekort fra et galleri eller kunstforening.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no