Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Det er nå kjekt når maten ligger stille

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-09, 23:35   #21
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er nå kjekt når maten ligger stille

Denne henger på veggen utenfor en kinarestaurant i nærheten her.

Jeg eier dessverre ingen duer gladi eller andre duearter, og ikke var jeg klar over at duer spiste kinamat heller. Man lærer noe nytt hver dag.

Sist redigert av MokkMokk : 08-01-15 kl 11:38.
MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 23:42   #22
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke bilde, men på grünerløkka var det en fisk & vilt butikk som lenge annonserte med: "Vi har rådyr hare".

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 01:16   #23
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 01:57   #24
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I storgata i Oslo er det en neglesalong som reklamerer med;
"Støping av negler 400,- Etter fyll 300,-" Er det da etter at kunden eller personalet har vært på fylla at det er billigere?

Gammel 09-05-09, 02:24   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. I dag så jeg "Første klasses bilvoks". Det er tydeligvis grunnskolesystem på denslags også?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 02:32   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Visste du ikke det? Det er en lang vei å gå før bilvoksen får bryne seg på krembilene. Først må voksen nøye seg med å polere gamle, helst litt rustne, ford taunuser. Deretter avanserer de oppover, og dersom de når helt ut i systemet, med bare toppkarakterer, får de lov å polere selveste Jaguar Mark2.

Gammel 29-05-09, 23:38   #27
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Må bare dra frem denne tråden igjen.

Hvor på verdenskartet ligger Portogal?

Gammel 29-05-09, 23:51   #28
Anita
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2007
Anita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har forståelse for at utlendinger ikke alltid skriver korrekt norsk, det er greit nok. Det gir i det minste rom for en god latter i ny og ne.

Men jeg ergrer meg over folks skrivefeil, manglende orddeling, at man skriver vist i stedet for hvis, skjebne i stedet for sjebne, hvem i stedet for hvilken osv. Synes veldig mange har en generelt slapp holdning til rettskriving. "så lenge man kan gjøre seg forstått" osv, er irriterende. De med dysleksi er unnskyldt, men ikke søren om alle med råtten grammatikk, har det. :-/

Anita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 00:13   #29
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bildet i hovedinnlegget er det for øvrig jeg som har tatt med min mobiltelefon, utenfor Spar her i Lakselv. *skryte*

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 00:20   #30
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg så et skilt borte i veien her som annonserte som følger:

HÅND
VASK
BIL

Det kunne jo vært ganske mye egentlig.
Vel, det var en annonse for "Håndvask av bil" - enklere kan det knapt gjøres.

Gammel 30-05-09, 00:22   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på en café i Bergen forrige helg og de solgte blings med bri.

Ellers kunne poden gjerne ta med rednings vest neste uke i barnehagen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 00:27   #32
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 30-05-09, 15:21   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Bildet i hovedinnlegget er det for øvrig jeg som har tatt med min mobiltelefon, utenfor Spar her i Lakselv. *skryte*

Faktisk ikke, for det er min kjære som har tatt det med sin mobiltelefon utenfor Spar på Roverud.

Ergo - Spar har et problem med plakatskriveren sin på generelt plan.

Gammel 30-05-09, 15:35   #34
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Faktisk ikke, for det er min kjære som har tatt det med sin mobiltelefon utenfor Spar på Roverud.

Haha, jeg var helt sikker på at det var mitt bilde, jeg tok nemlig et fullstendig identisk et for noen uker siden!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 15:54   #35
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ikke med meg mobil i går, men i fiskebutikken solgte de krabbeskjell klør. Vet ikke hvorfor noen krabbeskjell klør sånn, men det frister ikke akkurat som middag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 16:01   #36
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nordmenn og orddelingssyken er en velkjent ting, ja.
Ler godt av slike plakater jeg også.

Gammel 30-05-09, 19:14   #37
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anita, her.

Jeg har forståelse for at utlendinger ikke alltid skriver korrekt norsk, det er greit nok. Det gir i det minste rom for en god latter i ny og ne.

Men jeg ergrer meg over folks skrivefeil, manglende orddeling, at man skriver vist i stedet for hvis, skjebne i stedet for sjebne, hvem i stedet for hvilken osv. Synes veldig mange har en generelt slapp holdning til rettskriving. "så lenge man kan gjøre seg forstått" osv, er irriterende. De med dysleksi er unnskyldt, men ikke søren om alle med råtten grammatikk, har det. :-/

Skjebne skrives skjebne og ikke sjebne. *pirker*

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 21:43   #38
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg syns det er så slitsomt å måtte løpe etter søndagssteika for å få den i meg, så da jeg kom over en butikk som solgte helt lamme lår, ja så måtte jeg nesten handle. Kjekt å vite at maten har tenkt å holde seg på plass.

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg stusset også, da jeg så dette bildet, for jeg har også tatt et bilde av en slik plakat, i Vestfold. Det betyr vel at disse plakatene kommer fra Spar-kjeden, og at butikkene ikke skriver dem selv (noe jeg trodde). For de er helt identiske!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 01042009177.jpg (181,8 KB, 4 visninger)
Gammel 30-05-09, 22:01   #39
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Orddeling kan føre til skilsmisse

Vedlagte bilder
Filtype: jpg n707626297_586114_4755.jpg (40,6 KB, 12 visninger)
Gammel 30-05-09, 22:04   #40
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Orddeling kan føre til skilsmisse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.