|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Når pappa ble 60 fikk han tur til Barcelona, jeg og søster'n med ektemenn samt pappas kjæreste var med.
|
|
|
#24 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Gavekort på tarmskylling? Evt abonnement?
|
|
|
#26 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Fra 395,-: http://prisguide.hardware.no/vis_kat...ring=min_price
|
|
|
#27 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Tenker vi må gå for en dyrere gave. Jeg og mannen spleiser med min bror antagelig.
|
|
|
#28 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Billetter til Mamma Mia, event. Cats som kommer til høsten? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Tur med hurtigruta ! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Vi "kjøpte" en stjerne til vår far da han ble 50. Veldig klissete og søtt, og vi tre søstrene holdt en liten tale hver som endte i at vi overrakte kartet med stjerneposisjonen.
|
![]() |
|
|