|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Pent eller praktisk?Bortsett fra å montere lamper og legge opp strøm - det er min jobb. Og den har jeg visst ikke gjort enda kom jeg på nå. |
|
|
|
#22 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pent eller praktisk?
Det er som hos oss.
|
|
|
#23 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pent eller praktisk?I tillegg er far fantastisk flink til å gjøre som han får beskjed om, så er det noe jeg ikke kan eller klarer å gjøre selv følger han instruksene, selv omm han ikke aklarer å se det ferdige resultatet for seg.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pent eller praktisk?Jeg er praktikere og mannen estetikeren. MEN; heldigvis har jeg litt selvinnsikt på dette slik at jeg lar mannen bestemme mye på interiørfronten.
|
|
|
|
#25 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pent eller praktisk?Både mannen og jeg er opptatt av interiør og at det skal være pent. Samtidig orker ingen av oss at det er upraktisk.
|
|
|
#26 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Pent eller praktisk?Jeg bestemmer stort sett, og så er mannen enig i at det er fint og bra, og at vi har samstemmende smak. Pent og praktisk er det beste. -Men noen helhet i huset har vi aldri klart å få. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Audacious
|
Sv: Pent eller praktisk?
Som om jeg skulle sagt det selv. Raggteppeekvivalenten hos oss venter på å bli kjørt ned fra Hedmarken i løpet av våren og heter kubbestol. :biter tenna sammen:
|
![]() |
|
|