|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innhold i store påskeegg?Å hjelpes for en utgift jeg egentlig burde ha beregnet i mitt påskebudsjett hvis påskeeggene til mine fem barn skal fylles med blader, spill, snop og annet!
|
|
|
#24 |
|
Drømmer
|
Sv: Innhold i store påskeegg?Her får mini ett lite påskeegg med godterier å en emil film ved siden av. Godteriet kommer fra besteforelder så derfor får han film fra oss. Kjøper ikke masse dyre ting nei. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
søt
Sv: Innhold i store påskeegg?Store påskeegg her, til guttene på 6 og 8 år, med forholdsvis normale mengder smågodt og et blad.
|
|
|
#26 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innhold i store påskeegg?Medium egg med godterier oppi. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Innhold i store påskeegg?Begge (3,5 og 7år) får et stort påskeegg men aldeles ikke stappfullt av godteri da. Det er stor stas med stort påskeegg uansett..
|
|
|
|
#28 |
|
Peppy!
|
Sv: Innhold i store påskeegg?
Vanlig og vanlig ... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Innhold i store påskeegg?Poden er ikke noen storspiser av godteri, og det er ikke så mye han liker. Så jeg legger gjerne noe annet enn godteri i hans egg, ja. Men nå skal det sies at han foreløpig har det søteste, lille Tilda-påskeegg, så det rommer ikke all verdens.
|
|
|
|
#30 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Innhold i store påskeegg?
Ungene får da ikke bare godis i julestrømpen!
|
|
|
#32 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Innhold i store påskeegg?Eg veit kva eg skulle ha fyllt mannen sitt med om dei laga påskeegg i str 170 cm eller deromkring ... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Innhold i store påskeegg?Her fylles påskeeggene med litt godis. Egget får de etter en spennende skattejakt på formiddagen påskeaften. Synes det er litt vilt å fylle egget opp med gaver også, så det er ikke en tradisjon vi kommer til å innføre.
|
|
|
#34 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Innhold i store påskeegg?Ja, det er absolutt vilt å ikke sette fokus på fråtsing i altfor mye snop, helt enig.
|
|
|
#35 |
|
Tankefull
|
Sv: Innhold i store påskeegg?Hadde jeg fyllt eggene selv hadde jeg vurdeert andre ting enn bare snop.
|
|
|
#36 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innhold i store påskeegg?Her får de middels store egg med godterier.
|
|
|
#37 |
|
Fortynnet
|
Sv: Innhold i store påskeegg?Alternativet til "gave-egg" er ikke å stappe et gedigent egg med godteri. Vi bruker ganske små påskeegg, sånn at de fremstår som overfylt selv om ikke godtemengden er ekstrem. Og så bruker jeg litt energi på å finne godteri som ikke er av det vanligste, fine små påskefigurer av forskjellig slag osv. Det er mer enn lørdagsgodtet, men ikke mer enn at det kan spises på en dag uten å bli dårlig. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Innhold i store påskeegg?Her får ungene tre egg. Et knøttlite med et kinderegg oppi, et lite med snop, og et middels med snop. |
|
|
|
#40 |
|
søt
Sv: Innhold i store påskeegg?Vi hadde rebus, det var kjempegøy! Både ute og inne.
|
![]() |
|
|