Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har du danset til Joy Division? (Nei, jeg tenker ikke på Wombatene her nå.)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Liker du Joy Division?
Ja 15 36,59%
Nei 3 7,32%
Joy vadafforno? 23 56,10%
Deltakere: 41. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-09, 21:49   #21
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du danset til Joy Division? (Nei, jeg tenker ikke på Wombatene her nå.)

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Oh, yes!
Denne sangen datt ned i huet på meg nå, må bare dele. DM er bare fantastisk live.

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Det har aldri passet for meg å dra på konsert før, men 2. juli skal jeg. Gleder meg SÅNN!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 21:54   #22
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Gled deg, Fadese!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 21:55   #23
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Oh, yes!
Denne sangen datt ned i huet på meg nå, må bare dele. DM er bare fantastisk live.

(Kilde:
(Kilde:

)
)

DM kan jeg danse til.
(Men ikke til det andre som er lagt inn her).

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 21:56   #24
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Man kan gjøre alt til DM.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 22:02   #25
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Absolutt!
Til hovedinnlegget, altså.

Gammel 05-04-09, 23:04   #26
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Det har aldri passet for meg å dra på konsert før, men 2. juli skal jeg. Gleder meg SÅNN!

Da sees vi der.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 01:09   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker Wombats!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 01:10   #28
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LimboLine, her.

Ikke faen om jeg hadde danset til dette.

Nei, Joy division er ikke egnet til limbodans.

Gammel 06-04-09, 01:29   #29
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Skal jeg føle meg gammel når det finnes opptil flere her som ikke vet hvem Joy Division er/var?
Jeg har ikke danset så mye til dem nei, er akkurat litt for ung til det.
Men jeg har hørt.
Den britiske synthpopen fra 80-tallet er nå litt grom, da.

Gammel 06-04-09, 11:40   #30
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Danse til Joy Division?

Lytte er greit nok, men danse?

Jeg er ingen stor fan, men Joy Division har jo verdens desidert mest deprimerende sang, og den er så nydelig at jeg jo bare høre på den innimellom. Men kun i små doser. Blir det for mye, tar den eksistensielle angsten helt overhånd.

(Kilde:

)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 13:32   #31
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Veldig glad i Joy Division. Hadde ikke hørt noe særlig på dem før jeg så Control, filmen om livet til vokalisten. Etter det spilles de jevnt og trutt på mp3-spilleren min.

Gammel 06-04-09, 22:58   #32
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har selvfølgelig danset til både Joy Division og New Order, både ute og hjemme. Men JD er nok for min del best egnet til ensom, melakolsk lytting, med eller uten mimring tilbake til den gang jeg og de fleste andre var Unge, Dype & Depressive.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 22:58   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joy hvafornoe?

Og sånn ellers - jeg danser ikke, enkelt og greit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.