|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Vi malte vårt blåe rom hvitt (Chi). Liker hvitt, det føles friskt og rent, og så varierer jeg heller med andre ting. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt...
Den ser mer gul ut der enn den er, den er mer sandfarget. Jeg fikk angst når jeg malte, for den så skikkelig gul ut når jeg malte. Jeg har grublet meg frem til at det må være dun.
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Jeg elsker hvitt på vegger! Ergo er soverommet hvitt også |
|
|
|
|
|
#24 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...
Jeg signerer denne, rett og slett.
|
|
|
|
#25 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Vi har dun på tre vegger og veggen bak senga er kakao (mørk brun). Med mørke brune gardiner synes jeg det ble veldig fint. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Vi har en lys grønnfarge på soverommet. Jeg liker den.
|
|
|
#27 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...En farge som gjør at jeg sover hele natten gjennom.
|
|
|
#28 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...
|
|
|
#29 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Vi har lyse vegger mot hvitt tak og hvite lister. Fargen har ikke noe navn, men den har kode S0505-Y30R.
|
|
|
#30 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Tidligere har jeg hatt brunt, grønt og blått soverom, men aldri har jeg vært så fornøyd som nå. Hvite vegger, hvit seng, hvite nattbord og lilla og brune detaljer. Sist redigert av Chanett : 14-04-09 kl 00:49. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Einsam
|
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Malte taket egghvitt, en vegg ganske mørk lilla, tre vegger lysere lilla (en knevegg, en vegg med mest skap. Veldig fornøyd, selv om skapene ikke er ferdige enda.. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Jeg sover nydelig i vårt hvite. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt...Vi malte soverommet i sommer, ble hvitt. Malte gulvet grått og har sorte gardiner og hodegavel og grå + sorte puter på sengen.
|
|
|
|
#36 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Vi har Drøm på alle soverommene, den er litt mystisk hvit, som blir farget av inventaret - altså, på LilleHvit sitt rom blir den svakt rosa, og på LilleBrun sitt rom blir den svakt blå.
|
|
|
#37 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Vi har en eller annen slags vaniljefarge på panel og gardiner i blåtoner/natur. Fint nok men når jeg så det lekre sovrommet til LilleLeo fikk jeg skikkelig lyst til å male sånn fond-vegg bak sengetoppen.
|
|
|
|
#38 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...Vi sover godt i vårt nymalte soverom i fargen tyll.
|
|
|
|
#40 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle malt soverommet ditt ...takk for mange svar og inspirasjon! |
|
|
|
![]() |
|
|