Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kyllingfilet som lukter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-09, 12:46   #21
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kyllingfilet som lukter

Jeg synes all sånn vakumpakket mat stinker for tiden. Koteletter,kjøttdeig og kylling. Tror det skal være slik.
Var det ikke noen stoffer som hindret denne lukten som ble forbudt for en tid siden?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 12:49   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ikke så veldig vanskelig å tenke seg at det er litt svovelgass i kyllingkjøtt også, når det er i egg?

Jeg synes alltid det lukter svovel når jeg åpner en kyllingpakke, men det bør forsvinne rimelig kjapt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 21:26   #23
F.V.Zappa
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2009
F.V.Zappa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ikke gøy å si dette, men det er dessverre slik at kylling som ikke kan spises, lukter sperm.
Det er mitt aller siste ord i den saken.

Gammel 02-04-09, 21:34   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av F.V.Zappa, her.

Ikke gøy å si dette, men det er dessverre slik at kylling som ikke kan spises, lukter sperm.

Jeg har forøvrig en venninne som mener at sperm smaker physalis - hun må jo være enhvers mann drøm *sporer fullstendig av på grensa til det vulgære*

Gammel 02-04-09, 21:36   #25
F.V.Zappa
Fullverdig medlem

Standard

det var IKKE for å spore av eller noe sånt-men de fleste kjenner igjen den lukta, og det er greit å ha noe konkret å forholde seg til.

Gammel 02-04-09, 21:37   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er physalis? Og hvordan smaker det?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 21:39   #27
F.V.Zappa
Fullverdig medlem

Standard

Noen kaller det for kjærlighetsfrukt.
Uten at jeg aner hvorfor.
Det koster 15 kroner for en pakke, så kjøp en så ser du... de er fine å dekorere med uansett, om du ikke liker dem.

Gammel 02-04-09, 21:41   #28
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen kaller det for kjærlighetsfrukt.
Uten at jeg aner hvorfor.

Fordi de smaker sperm?

Sist redigert av Claire : 02-04-09 kl 21:43. Årsak: Feil sans
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 21:42   #29
F.V.Zappa
Fullverdig medlem

Standard

Kan for øvrig nevne at all vakuumpakket mat har denne lukta, når det vakumeres på denne måten.
Kyllingfilèt og lignende ligger i en liten boks, omgitt av plastikk. Dere skjønner hvilken jeg snakker om.
vanligvis ville plasten bli trukket helt inntil varen, og fordrive oksygenet på denne måten. men det går ikke når det ligger i disse boksene, så nå pakkes selve boksene, med maten i, inn i plast, og så tilsettes det en gass som fordriver oksygenet. Det er denne gassen som gjør at det lukter som det gjør.
mange av dere visste garantert dette, men sa det fordet, jeg.

Gammel 02-04-09, 21:42   #30
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig litchi som kalles kjærlighetsfrukt. Physalis smaker litt sitrusaktig, og har tørre blader.

Gammel 02-04-09, 21:43   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Physalis.
Litchi går vel oftere under tilnavnet kjærlighetsfrukt. Jeg synes physalis smaker markjordbær.

Gammel 02-04-09, 21:50   #32
F.V.Zappa
Fullverdig medlem

Standard

Stemmer. Huska PHAIL!

Gammel 02-04-09, 21:51   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Milde himmel, hadde sperm luktet som de kyllingfiletpakkene jeg åpnet en gang, så hadde jeg virkelig holdt meg langt unna.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 21:53   #34
F.V.Zappa
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Milde himmel, hadde sperm luktet som de kyllingfiletpakkene jeg åpnet en gang, så hadde jeg virkelig holdt meg langt unna.

Jeg vil ikke si mer om dette.
Men selvfølgelig, lukter det så ekstremt, så treger man sikkert ikke mer forsikring

Gammel 02-04-09, 21:58   #35
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Smakt, Maximillia. Men antar at det samme gjelder her.

Gammel 02-04-09, 22:00   #36
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også hørt at Physalis kalles kjærlighetsfrukt. Men det skader vel ikke med flere kjærlighetsfrukter her i verden..

Og physalis smaker ikke sperm. Men kanskje de heter det fordi spermen kan smake kjærlighetsfrukt dersom mannen spiser tilstrekkelig mye av det?

Litt avsporing herfra også, altså.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 22:00   #37
F.V.Zappa
Fullverdig medlem

Standard

Hvordan ble dere foreldre...?

Gammel 02-04-09, 22:02   #38
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi startet tydeligvis med å diskutere frukt.

Hei, F.V.Zappa forresten, du er virkelig en bidragsyter i morsomme tråder.

Gammel 02-04-09, 22:04   #39
F.V.Zappa
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vi startet tydeligvis med å diskutere frukt.

Hei, F.V.Zappa forresten, du er virkelig en bidragsyter i morsomme tråder.

ja jøss, er en skikkelig morroklump jeg... Kremmt.
noe spess du sikter ti, btw?

Gammel 02-04-09, 22:04   #40
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Kyllingfilet som er ekkelt, ikke sperm. (Eller litt, da.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.