|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mannen i julegave?Vi har nettopp flyttet i nytt hus og har bestemt at gavene til hverandre skal være å prioritere opp vårt soverom. Så nå har vi i stedet for å ha en ensom svær seng som troner der inne, fått opp skyvedørsskap på 1 vegg, to kommoder, to nattbord med nattbordslamper, skal kjøpe sengegavl og har en lakkhylle til å ha bilder på. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får mannen i julegave?Mannen får hodepute av poden, Rubiks kube av Julenissen og gavekort hos Startour fra meg (og ja.... Både jeg og poden skal nok få utnytte av det gavekortet vi også |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mannen i julegave?Haglöfs boblejakke fra Pandaen. Har enda ikke kommet på noen gave fra meg. Føler jeg bør gi noe mer enn sex, det får han jo hver dag. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mannen i julegave?Min får ny dusj.... hehe |
|
|
|
|
|
#25 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mannen i julegave?
Det tror jeg min ville også hadde det ikke vært for at han nå har store planer om å bygge bryggeri i kjelleren. Jeg håper egentlig han får til det, for det lukter ikke noe godt når han brygger på kjøkkenet.
|
|
|
#26 |
|
Håpefull eller håpløs....
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mannen i julegave?
|
|