Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva får mannen i julegave?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 22:29   #21
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får mannen i julegave?

Vi har nettopp flyttet i nytt hus og har bestemt at gavene til hverandre skal være å prioritere opp vårt soverom. Så nå har vi i stedet for å ha en ensom svær seng som troner der inne, fått opp skyvedørsskap på 1 vegg, to kommoder, to nattbord med nattbordslamper, skal kjøpe sengegavl og har en lakkhylle til å ha bilder på.

Fornøyd med dette begge to, for vårt soverom har liksom alltid blitt prioritert bakerst i køen av to-do-ting.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:31   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Mannen får hodepute av poden, Rubiks kube av Julenissen og gavekort hos Startour fra meg (og ja.... Både jeg og poden skal nok få utnytte av det gavekortet vi også ).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:47   #23
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Haglöfs boblejakke fra Pandaen. Har enda ikke kommet på noen gave fra meg. Føler jeg bør gi noe mer enn sex, det får han jo hver dag.

:irråni:

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:48   #24
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min får ny dusj.... hehe

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:06   #25
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg tror min barnslige mann vil sette stor pris på et sånn øltappetårn som de har på elkjøp.

Det tror jeg min ville også hadde det ikke vært for at han nå har store planer om å bygge bryggeri i kjelleren. Jeg håper egentlig han får til det, for det lukter ikke noe godt når han brygger på kjøkkenet.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:17   #26
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Sex. Det får holde for i år.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.