|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Det varierer like ofte mannen min som meg egentlig.
![]() |
#23 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Før ringte de alltid mannen, nå ringer de oftest meg. Aner ikke hvorfor, mulig vi satt opp nummere i den rekkefølge på lappen, og motsatt på den oppdaterte versjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Meg. De ringer først hjemme, så mobilen min, så evt jobb. Ikke greit for de å vite hvor jeg er
![]() |
#25 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Den ene gangen de har ringt fra barnehagen har de ringt mannen, vi har sagt ifra om at han har telefonen tilgjengelig hele arbeidsdagen. Men i det latterlige barnehagen eldste gikk i en liten stund ringte de alltid meg, til tross for at vi hadde gitt samme beskjed der. Men styreren der var av dem som mener at :falskskingrestemme: moooor er nå viktigst for barna da :falskskingestemme: |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Her ringer de først til meg, men det er trolig fordi jeg har fylt ut alle papirer og satt meg selv først som "forelder 1"?
![]() |
#27 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?
![]() |
#28 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?
Samme her, selv om de aldri har ringt noensinne på de snart 4 årene hun har gått der. Men skulle de ringt, hadde de ringt min mann.
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer meg først. Det er nok fordi det er mitt navn/nummer som står bak navnet hennes på ringelista. Får de ikke tak i meg, så ringer de mannen. Det er alltid jeg som henter (mannen leverer). Når de er syke, så varierer det vanligvis om det er jeg eller mannen som henter.
![]() |
![]() |
#30 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer meg pga at jobben min er mye nærmere enn jobben til sambo.
![]() |
#31 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De prøver ringe den som ikke leverte. Fordi de vet at den som ikke leverte, den skal hente. Veldig greit i grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Meg, det har vi gitt beskjed om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer mannen først, siden han kjører bil kommer han seg raskere til barnehagen. Får de ikke tak i han, så ringer de meg.
2001 - 2005 - 2007 - 2016 Sist redigert av Barbarella : 05-03-09 kl 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Jeg tror stort sett de ringer meg. Vet ikke hvorfor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?På skjemaet vi fyllte ut ved barnehagestart har vi selv valgt prioriteringsrekkefølge på hvem de skal ringe til. Det er meg, siden jeg er mest tilgjengelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Våre to (og vi foreldrene) er aldri syke *bank i bordet*. Er det noe, jobber jeg i bhg. Når vi ringer andre foreldre, går vi stort sett ut fra hvem som skal hente/har bil/tlf tilgjengelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Jeg vet ikke hvem av oss de ringer først, men det er lettest å få tak i mannen min på telefon. Jeg må ha lyden av på mobilen i forelesningene, så det er ikke alltid jeg ser at den ringer. Han er stort sett alltid tilgjengelig.
![]() |
![]() |
#38 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?I vår bhg har de liste med prioritering, og der står jeg først av meg og mannen. Derfor ringer de alltid meg først. Det er forøvrig meg som leverer og henter mest også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Det er helt tilfeldig hvem de ringer til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer mannen. Dvs. de har forsøkt å ringe meg en gang de ikke fikk tak i mannen.
![]() |
|
|