Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Mat som biter

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 12:37   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som biter

Hvis du vil, kan du jo ta med noe om de krabbene som klør noe så forjævlig også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 12:41   #22
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Ananas som ringer er jo ideelt for meg som har telefonskrekk. Tror jeg må skaffe meg noen sånne og ha på skrivebordet, så kan jeg bare diktere det jeg vil ha sagt.

Bare vent til neste del av min mathets, da får du nok noen verdifulle tips/idéer.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 12:47   #23
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 13:05   #24
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Fantastisk bra!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 13:16   #25
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Som om jeg skulle sagt det selv, bare at du sa det så uendelig mye bedre! Har du fått hjelp av Asparges Staver når du skrev kanskje?

Gammel 04-03-09, 13:20   #26
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Fantastisk bra!

Se prikk.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 13:58   #27
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Gammel 04-03-09, 14:03   #28
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Utrolig bra!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 16:23   #29
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Som om jeg skulle sagt det selv, bare at du sa det så uendelig mye bedre! Har du fått hjelp av Asparges Staver når du skrev kanskje?

Skulle kanskje tro det?

Gammel 04-03-09, 16:44   #30
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Fantastisk bra!

Se prikk.

Prikk besvart.

Gammel 04-03-09, 16:53   #31
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på slanker'n, og det er jammen bra, for jeg leste nylig på en prislapp i min lokale Meny at Sukker erter, og DET er jo ikke akkurat noen god egenskap...

Gammel 04-03-09, 16:55   #32
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg er på slanker'n, og det er jammen bra, for jeg leste nylig på en prislapp i min lokale Meny at Sukker erter, og DET er jo ikke akkurat noen god egenskap...

Sukker er no' djevelskap.

Gammel 04-03-09, 21:32   #33
Holca
Nybegynner

Holca sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Holca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Holca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:47   #34
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Ananas som ringer er jo ideelt for meg som har telefonskrekk. Tror jeg må skaffe meg noen sånne og ha på skrivebordet, så kan jeg bare diktere det jeg vil ha sagt.

Tror du den og tar telefonen når vi ikke har tid på klinikken og si at vi ikke har noe ledige timer i morgen?

:ler så jeg har vondt i magen: så urolig bra skrevet

Gammel 04-03-09, 21:58   #35
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 06-03-09, 23:26   #36
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg her jeg sitter. Fantastisk bra observert og skrevet, Inka.

Jeg venter spent på fortsettelsen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:53   #37
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 00:35   #38
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Artig

Gammel 07-03-09, 00:40   #39
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe, de tullet litt med sukker som biter i (på?) Nytt på Nytt i dag.

Er det her de henter alle gode poeng fra mon tro?! Sniklesere og tjuver er dem..
Kan vi melde det inn et sted? Tv2Hd?

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 00:48   #40
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes også mat som oppfører seg vulgært i disken. Jeg mener, - pult ost?
Og noen fikk ikke være med. Frank Furter.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.