|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Famefotografene
Det skjønner jeg faktisk godt at de har. Eller så hadde det jo bare vært og skrevet ut alle. Du kan jo bare ta det ene gratisbildet og scanne det til alle som skal ha bilde? Det gjør jeg nå etter vi var hos Fame med det ene bildet i alle fall sånn at besteforeldre får.
Vi var der forrige uke og da fikk vi den CD'en gratis om vi handlet andre bilder for over 5000,-. Jeg falt pladask for ett av bildene og bare ønsket det veldig i stort på veggen, og da spanderer jeg faktisk på meg det som det koster. Hjalp litt med å bestemme meg at vi fikk med CD'en også. Men i utgangspunktet skulle jeg ikke ha noe mere enn gratisbildet (iflg. mannen), |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: FamefotografeneSer du har fått bildene på visning på mail? Hvordan fikk du dette? Var selv på fotografering hos fame for 2 uker siden, og må vente 6 uker før jeg får se bildene igjen, for det tar visst så lang tid å få fremkalt bildene. Men jeg kunne tenkt meg å se dem igjen nå jeg. Hadde vært gøy å fått dem på mail, gjør ikke noe om det er copyright på dem heller for min del. Synes det er lenge å vente 6 uker. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: FamefotografeneSvigerinna mi har tatt familiebilder hos Fame, og de var veldig fornøyde med sluttproduktet, så vidt jeg vet. De har mange bilder i èn stor ramme, og betalte vel ca 6000 for det. Men som hun sa, det er jo en investering, på lik linje med et maleri, f.eks.
|
![]() |
|
|