Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

En liten snerten konebil til mor

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 10:31   #1
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: En liten snerten konebil til mor

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16284218

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 10:39   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ja 4 og 5 dørs.

www.autodb.no
civic:
kode: AutoDB-kode: 1755451
AutoDB-kode: 2038457
AutoDB-kode: 1963720
AutoDB-kode: 2093000
accord:
AutoDB-kode: 2072250
AutoDB-kode: 1735887

Ligger mange civicer på finn og. jeg søkte på finn på hele landet på autodb bare på østlandet

Så greie ut et par av de, men litt gamle. Ingen var vel strengt tatt melom 70 og 90 laken heller. Accordene så litt store ut.

Den der er da hverken liten eller snerten.

Men jeg har ikke lyst på sånn bagasjerom som stikker ut. Er det kombi det heter tro, det som jeg vil ha?

Gammel 18-02-09, 10:49   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Så greie ut et par av de, men litt gamle. Ingen var vel strengt tatt melom 70 og 90 laken heller. Accordene så litt store ut.

Nei var bare eksempel hva du eventuelt kunne se etter.
var de som var på østlandet til under 90 000.
Accorden er ikke så stor. 2003 eller2004 modelen og opp er større. men klart smak og behag

Gammel 18-02-09, 10:52   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Men jeg har ikke lyst på sånn bagasjerom som stikker ut. Er det kombi det heter tro, det som jeg vil ha?

Kombi eller HB (hatsback eller hvordan det skrives) Om du skal ha HB sånn som civic HB så blir det 3dørs.

Civcen er kombi, hb og sedan
nissan almera er kombi
toyota carina er kombi
paugot har en del kombi
mitshu. colt er kombi
mintshu carima eller hva den heter er kombi og sedan

Gammel 18-02-09, 14:08   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Den der er da hverken liten eller snerten.

Nei, så direkte snerten er den vel ikke, men i det prissegmentet er det en bil som er god å kjøre, har god plass, relativt god sikkerhet og strengt tatt kan man se på det som en Golf som har lagt på seg litt på baken ;-)
Grei nok motoreffekt til vanlig bykjøring og en bil som generelt har vært kjent for å ha temmelig god driftsikkerhet.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:04   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

En liten realitysjekk tilsier at jeg FØRST burde få skrevet skademelding fra bulkinga forrige uke. SÅ kan jeg få fiksa bulken, og SÅ selge den nåværende bilen, og SÅ kan jeg tenke på ny bil.

Ville helst hatt en ny i morra, liksom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.