|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fartsbot eller ikke?
Dette gjorde jeg en gang, det ble mer pinlig for meg enn noe annet. Bildene er så tydelige at selv en liten føflekk jeg har kom med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Passiv
|
Tror nok hun var heldig og at det var et engangstilfelle! |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Fartsbot eller ikke?Eneste grunnen til å klage måtte være at jeg fikk bildet? |
![]() |
![]() |
#24 |
frakoblet
|
Dette syns jeg er temmelig dårlig gjort. Det er jo DU som har kjørt for fort - det skal vel ikke HAN få svi for???
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De ser vel forhåpentligvis på bildet at du er en kvinne, selv om bilen er registrert på en mann får jo ikke han prikkene |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Passiv
|
Mannen min fikk et brev fra veimyndighetene eller noe slik om at hans bil (dvs. den bilen som er registrert på ham) var fotografert i en fotoboks på det og det tidspunktet. |
![]() |
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fartsbot eller ikke?Da mannen min ble fotoboksstjerne i våres så var det jeg som fikk prikkene, siden bilen stod på meg. Vi orket heller ikke styre med å flytte prikker. Ingen grunn til belaste byråkratiet unødig. Vi skal jo ikke ha flere! Jeg syns det var storsinnet av meg, siden jeg hadde bedt ham slakke ned 30 sekunder før det blinket....
![]() |
#28 |
frakoblet
|
![]() Sv: Fartsbot eller ikke?TBM - greit nok at boten kommer til samme husstand. I det første innlegget sa du at mannen din ville at du skulle skrive inn, men det syns du han kunne gjøre selv. Det virket ikke særlig sympatisk på meg.
![]() |
#29 |
Passiv
|
Nei, der har du nok meg i et nøtteskall, et usympatisk menneske! |
![]() |
![]() |
#30 |
Leser
|
Jeg tror jeg kunne ha funnet på å klage bare for å ha fått stillet nysgjerrigheten min på hvordan de lagrer slike bilder ... Hva gjør de egentlig? De har jo noen manuelle fotoautomater med vanlig film og de tar jo bilder til de er tomme, men så har man jo noen nye med digitalkamera. Og de tar bilder til det kommer noen å lader de opp? De med film vet jeg positivt at det er noen som fysisk kjører ut til boksene og henter filmen, men jeg lurer litt på de digitale. Kan de sende ut bildene via mms for eksempel? Kan de gi et pip når de holder på å gå tom for batteri? Hvordan funker egentlig dette?
![]() |
|
|