Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Her er Norges bidrag til MGP 2009

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 01:10   #1
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg er enig med Fisken.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 07:19   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var i salen i går og må si jeg ble heftig begeistret for denne gutten! Vi trampeklappet! (og jeg som ikke engang liker MGP ) Jeg synes det er totalt skivebom å klage på sangen, den satt som en påle.

Han må helt klart bli bidraget!

Gammel 08-02-09, 07:25   #3
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg er heller ikk noen GP fan, men hørte denne sangen og oppsummeringen av de andre melodiene. Jeg er ikke i tvil om at denne var best av de i gårsdagens delfinale.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 09:01   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes han var fantastisk! Herlig sang og masse sjarm. Det var da ikke noe feil på stemmen hans?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 14:34   #5
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg var i salen i går og må si jeg ble heftig begeistret for denne gutten! Vi trampeklappet! (og jeg som ikke engang liker MGP ) Jeg synes det er totalt skivebom å klage på sangen, den satt som en påle.

Han må helt klart bli bidraget!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 09:09   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var definitivt en fengende låt. Kan han ikke synge? Jeg synes han var best av alle som var der i går (uten at det egentlig sier mest om standarden i går).

Tone Damlie Aaberge er jo så vakker at hun kan gå videre på bare utseende ... i en sangkonkurranse.

Gammel 08-02-09, 09:09   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mange som syns det var bra altså?

Jeg syns det var krampaktig og pompøst. Ikke sang han bra og låta bar preg av at han prøvde på veldig mye uten å få det til. Og han var virkelig ikke sjarmerende heller, bare slitsom og litt selvdiggende.

Men, nå er jo ikke jeg noen Grand Prix kinda girl.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 09:11   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men med tunge ut og blink, blink når han spilte ble det litt krampeaktig for meg. Enig med Kasia.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 10:14   #9
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men med tunge ut og blink, blink når han spilte ble det litt krampeaktig for meg. Enig med Kasia.

Ja, den der fikk jeg også problemer med.

Fisken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 10:34   #10
Left
Passiv

Standard

Synes han var søt jeg, og hadde ikke problemer med stemmen hans.
Frikar var utrolige de også! Et festlig bidrag, som jeg håper vinner hele sulamitten.

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 11:13   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Søt var han... men han kan jo ikke synge. Hadde jeg hørt den musikken der uten å vite at det var en norsk artist, ville jeg tippet det var et GP-bidrag fra øst-Europa.

Kan han ikke synge? Tull på deg. Og han er født i Minsk, så han er faktisk østeuropeer. Og det er da vitterligen et pluss når man ser på de stemmegivende land?
Utrolig stilig sceneshow og låt, spør du meg. Jeg fikk litt Gåte-assosiasjoner, og jeg elsker Gåte.

Gammel 08-02-09, 11:43   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes låta var litt uoriginal, som de fleste andre GP-låter. Men felespillinga og arrangementet var supert.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 09:17   #13
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes han minner litt om Enrique Iglesias jeg. Ikke at det er noe galt i det da.

Gammel 08-02-09, 09:26   #14
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte sangen, jeg.

Gammel 08-02-09, 12:48   #15
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Gutten er virkelig sjarmerende på en helt ujålete måte, treåringen er veldig sjarmert når hun har møtt ham på musikkskolen.

Låta vil kanskje litt mye, men synge kan han.

Gammel 08-02-09, 13:11   #16
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Låta vil kanskje litt mye, men synge kan han.

Jeg er veldig glad for at du sier det. At han kan synge altså. For du kan sånt.
Jeg synes ikke låten er for mye heller, da.

Gammel 08-02-09, 13:09   #17
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte den veldig godt. Jeg synes han sang flott, så det er kanskje noe feil med ørene mine? Muligens er jeg også umusikalsk?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 13:13   #18
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I starten av versene er jeg enig i at han sang litt platt, men når han tok i utover så viste han stemmeprakten sin.
Det var endel andre deltagere som sang direkte surt opptil flere ganger, vi satt tre stykker i sofaen her og ojet oss på de samme stedene. Og det var ikke helten - han syns alt hørtes fint ut. Det var de to små musikalske geniene som reagerte i kor med meg. Det var egentlig ganske morsomt.

Gammel 08-02-09, 13:58   #19
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som ikke kan synge, så er det TDA.

Jeg ble imponert av Fairytale-låta, kan ikke huske sist jeg hørte en MGP-låt som satt så kjapt i øret. Sjarmerende framført med glimt i øyet og utstråling. Og Frikar!

Gammel 22-02-09, 00:30   #20
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Er det noen som ikke kan synge, så er det TDA.

Jeg ble imponert av Fairytale-låta, kan ikke huske sist jeg hørte en MGP-låt som satt så kjapt i øret. Sjarmerende framført med glimt i øyet og utstråling. Og Frikar!

Jeg er enig

Stemte forøvrig på ham, både i dag og i finalerunden han var med i.

Det er lenge siden jeg har hatt så troen på at Norge kan nå høyt opp i Eurovision men i år tror jeg faktisk vi har en sjans til å komme høyt opp på resultatlisten.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.