|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang? | |||
| Ja |
|
63 | 55,26% |
| Nei |
|
51 | 44,74% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?.... Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 18:18. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Ja jeg har blitt målt, og kom ut igjen meg 85G, for en forskjell. Syns de er kjempeflinke på Change.
|
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Der jeg har vært har de tatt tatt omkretsen på øyemål.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg har ikke blitt målt men kanskje jeg burde det.
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Selvsagt og jeg er 65 D men det er jo en størrelse som knapt nok er å oppdrive. Har anskaffet tre som sitter perfekt men det kostet. |
|
|
|
#6 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Tja, jeg burde kanskje, men jeg håper på å få et brystløft en gang i fremtiden (og kanskje litt attåt), så da er det ikke så farlig inntil da. De brystene jeg har nå er det ikke mye vits i å måle fordi det er så mye hud som gjør at de uansett ikke sitter fint i en bh.
|
|
|
#7 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Ja, og jeg endte med det jeg alltid har kjøpt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Ja. Jeg gikk til en undertøysbutikk for å få hjelp til å finne riktig størrelse etter at jeg var ferdig å amme Storebror. Det viste seg at jeg har brukt helt feil størrelse i alle år før dette! Jeg måtte ned to størrelser i omkrets! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Jeg synes det er dødsimponerende jeg; å gå inn i slike forretninger. De kan faget sitt. De ser på deg, og kommer med riktig størrelse med en gang. Flinke til å anslå stilen min har de også vært.
|
|
|
|
#10 |
|
Curlingkone
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Jeg har ikke blitt fysisk målt nei, men jeg har fått hjelp på en undertøysbutikk til å finne min str. Og den sitter perfekt |
|
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan måle seg selv der BH-en skal sitte, jeg. (En annen sak er at BH-er som H&M kaller 70B, gjerne i praksis er 63 cm etc.
|
|
|
|
#12 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Jepp. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Jeg har målt selv ja..... teller det? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Nei, men det hadde nok ikke vært så dumt...
|
|
|
|
#15 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Jeg har ikke blitt målt, men fant ut av meg selv at det ar greit å gå ned i størrelse når det gjaldt omkrets siden puppene omtrent datt ut på undersiden av bh'en. :skarp:
|
|
|
#16 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Ja, jeg har fått bekreftet i en undertøysbutikk det jeg allerede hadde funnet ut av selv.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Ja... men målene stemmer liksom ikke med virkeligheten her - jeg skal være 85 og midt mellom a og b, men da får jeg bøylene helt inni armhulene og den er slakk. 80 b derimot sitter stort sett som støpt. Litt avhengig av merke og modell |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Selvsagt! Hvis ikke undertøyet sitter fint sitter ikke klærne fint heller, ingen vits å kjøpe fine (dyre) klær og ødelegge silhuetten med å bruke billig slaskeBH fra H&M.
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?
Pøh!
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 04-02-09 kl 10:03. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Nei jeg har ldri gjort det men burde sikkert. JEg føler ikke at BH`en sitter riktig men jeg vet ikke hvor de har noen orntlige undertøysbutikker i nærhetn. Funker jo liksom ikke med HM og lindex. |
|
|
|
![]() |
|
|