Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har aldri har vært på julebord!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-06, 19:55   #21
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har aldri har vært på julebord!

Jeg har aldri vært på julebord, skal på mitt første i morra og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg

Gammel 07-12-06, 21:58   #22
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På den forrige jobben til mannen min var det alltid flott julebord. Ikke bare var det fantastisk flott oppdekking, men de hadde revy også. Morsom, intim og ikke for lang og med allsang til slutt. Helt topp! Det kommer jeg til å savne i år. Riktignok har den nye jobben også julebord, men det blir ikke det samme.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 03:12   #23
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi burde jo hatt FP-julebord !

Gammel 08-12-06, 07:58   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Ikke jeg heller. Det er dårlig med julebord i lærerbransjen. Mannen min er også lærer.

Ikke dårlig med julebord på de skolene jeg har jobbet. I dag er det julebord og jeg gleder meg glugg i hjel til å være ufornuftig og rølpe litt rundt med kollegaer.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 08:02   #25
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Julebord er langbord med papirduk. Det er lunka ribbe. Det er kolleger som blir flotte i dress. Det er god vin til et stykke ut på kvelden. Det er konjakk I kaffien. Det er kaker som ikkje blir spist. Det er dansing. Det er alltid nokon som sette seg på et fang dei ikkje skulle satt seg på. Det er alltid nokon som spyr og er drita før midnatt. Det er nachspiel til sju om morgenen. Det er alltid nokon som grine. Det er alltid nokon som klinar og som ikkje burde klint. Det er bondeanger.

Mest av alt er det fryktelig morro for småslitne småbarnsmødre som barbere leggane for første gong sida august

Det var i grunnen en fin beskrivelse av julebord.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.