Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

FIN kosebukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 15:50   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

FIN kosebukse

Ikke bare trenger jeg ny veske som jeg har skrevet i en annen tråd her, jeg trenger også et par nye bukser å gå med hjemme. Når jeg er hjemme er det så lett å dra av seg den noe ubehagelige olabuksa eller ikke helt passende svarte buksa. Etter to svangerskap har jeg fortsatt en del mage som ikke er så behagelig å presse ned "fine bukser". Liker å gå rundt i kosebukser som jeg bare kan dra på meg, som ikke strammer noe sted og som er lett å vaske når det kommer barnemat, snørr og gørr på dem.

Hittil har jeg brukt et par kosebukser i velour (kjøpt på cubus var det vel) som jeg brukte da jeg var høygravid og i barsel, men de er faktisk (YAY!) altfor store nå, og jeg er enig med min mann i at disse i grunnen verken er særlig fine eller flatterende. Får stadig klager på kosebuksene mine, det skal visst ikke være velour og ikke gråmelert i følge han. Noen som har tips om noen behagelige og fine kosebukser noe sted? Er ikke så glad i treningsbukser i syntetisk stoff...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.