|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Stormberg-jakke til vinterbrukJeg trenger en vinterjakke som kan brukes ved aking, skiturer og generell herjing i snøen. Noe det passer å ha en fleecejakke og ulltrøye under, og at jeg da holder meg tørr og varm. Noa Noa-kåpen min er ikke spesielt godt egnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stormberg-jakke til vinterbrukEg hadde klint til og kjøpt ei trelags gore-tex-jakke. Kjøper du ein klassisk farge så har du jakke til vinter og skibruk i 20 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Stormberg-jakke til vinterbrukMen Stormberg sine jakker synest eg er litt korte. Eg trur heller eg hadde satsa på Bergans, Haglöfs eller Missing Link. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: Stormberg-jakke til vinterbruk
Men koster ikke de 2-3000 kr (eller mer)? Har ikke så lyst til å gi så mye for en jakke nå som jeg er 10-15 kg over trivselsvekta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dukkar plutseleg opp ...
Sjekk salgsstativa på sportsbutikkane. Der fins framleis mange godbitar ( i allefall her). Størelsane på slike jakker er i tillegg veldig lite vektbaserte. Det handlar meir om lengd på armar og kropp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() |
#7 |
Dukkar plutseleg opp ...
Det har eg faktisk ikkje opplevd. Kva for merke var det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En som trener
|
Det er vel min erfaring også, tror jeg, fra når jeg har prøvd sånne jakker i butikker. Og så må jeg ha XL som er for lang i armene. Men jeg kan jo ta en tur og se om jeg finner noe, om du mener de er veldig mye bedre enn Stormberg sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Stormberg-jakke til vinterbrukDet er noko slikt eg tenker på, MinaX. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
Den er så fiin! Finnes i et kjempefin rødfarge også
![]() |
#12 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stormberg-jakke til vinterbrukJeg har en norrøna goretex liggende i strl xl. Gammel modell, men nesten ikke brukt da den ble kjøpt for stor til meg. Du får den for 500 + porto om du er interessert? Har forresten en norrøna bukse også i strl L om du vil kjøpe den også.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
En som trener
|
![]() Sv: Stormberg-jakke til vinterbrukJeg svippet innom en sportsbutikk i dag, fant ikke noe aktuelt på salg og vil ikke kjøpe en Bergans til fullpris, så da bestilte jeg fra Stormberg da jeg kom hjem. Har ikke tid til å lete så mye, og må ha det i hus til vinterferien, så jeg håper jeg blir fornøyd. Tok en jakke hvor modellene gikk i snø, så da regner jeg med den er til vintersbruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Stormberg-jakke til vinterbrukJeg har opplevd det med flere jakker - Bergans bl.a. De er for trange over hoftene, og for vide i livet og over brystet.
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stormberg-jakke til vinterbrukJeg har også lyst på ny jakke, men venter noen kg..
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stormberg-jakke til vinterbrukDette settet har jeg, og den jakken har fungert fint!
![]() |
|
|