|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: vasker dere under vaskemaskinen?
|
|
|
#22 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Det er ikke noe som gjøres ofte ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Du kommer ny på et forum og velger å sette tonen ved å spørre om man vasker under vaskemaskinen? Ja, ja, ja... Jeg har satt merkelapp på deg, i hvertfall.
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Det blir ikke skittent under min vaskemaskin. Jeg er nok veldig heldig som slipper å tenke på å vaske under den. |
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Nei. Har vasket under den to ganger, første gangen da vi fikk ny maskin og andre gangen da en reparatør fikset den. Kan ikke huske det så så grusomt ut akkurat. Jeg tar ikke sjansen på å ødelegge maskinen ved å dra den vekk mange ganger.
|
|
|
#27 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Under vaskemaskinen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Ledningen for vanntilførsel er så kort, at den må skrus fra hvis jeg skal dra frem vaskemaskinen (som forøvrig står under en bank på badet). Så jeg har ikke gjort det enda, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Jeg støvsuger rundt vaskemaskinen. That's it.
|
|
|
|
#29 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Det har rett og slett aldri falt meg inn. Hvordan skulle jeg klare å flytte en vaskemaskin alene? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Jeg vasker ikke garasjen heller jeg. |
|
|
|
#31 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Nei, det er jeg ikke flau over engang. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Kom bare til å tenke på da vi fikk ny frysebok før jul. Den gamle hadde stått der fra de forrige huseierne. De ville ikke ta den med da den var så gammel. Det var ganske interessant å se hva som skjulte seg under og bak en frysebok som hadde stått urørt i 20 år. Nå får vi se om vaskemaskinen holder like lenge, jeg har ikke tenkt å flytte på den før den skal kastes eller repareres. Mamma, den ultimate husmor har forresten en "base" som vaskemaskinen står på, veldig praktisk med skuffer til vaskemidler og slikt. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?En enslig vaskemaskin lar seg fint skyve på, hvis den har flisevennlige føtter. Nå har vår fått tørketrommel oppå seg. Men jeg gjør som Sjuggerpløm, og spyler badegulvet innimellom. Da sikter jeg så skrått jeg kan innunder vaskemaskina, og en bekk full av hybelkaniner, sokker og plaster kommer sildrende ned mot sluket.
|
|
|
#35 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?En sjelden gang (1-2 ganger i året). Vi har lite bad med tørketrommel oppå vaskemaskinen, så det må planlegges litt i forkant og er avhengig av at mannen er med.
|
|
|
#36 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Altså. Jeg har støv på hjernen, men det har virkelig aldri falt meg inn i måneskinn å dra den fram for å vaske under den! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Hehe, nei det har vi ikke gjort på de 5,5 årene den har stått i vaskekjelleren vår som er av den virkelig lugubre gamle sorten. Betong gulv og vegger, sluk i midten. Har vel aldri vasket noe som helst der nede annet enn klær. Rister gulvryene et par ganger i året.
|
|
|
#38 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Det har vel hendt... Er ikke så glad i å vaske, så jeg leter ikke akkurat etter steder som trenger en vask.
|
|
|
#40 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Vaskemaskinen min står nede i kjellerens vaskerom, på betonggulv med en tørketrommel oppå seg, så nei. Der blir det ikke vasket. |
|
|
|
![]() |
|
|