Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Januarsalget ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 13:57   #21
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Januarsalget ...

Ingenting. De tingene vi har kjøpt til han i det siste har ikke vært på salg selvsagt (hjelm, skipakke, pysjer).

Har rett og slett ikke hatt tid til å tråle butikkene etter gode kjøp.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 14:00   #22
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Ei t-skjorte til 30 kr til Hifigutten og ei bukse til 300 til meg. Ikke store shoppingen akkurat

Gammel 25-01-09, 14:01   #23
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kun en TTH-dress, og den ble strengt tatt ikke så mye billigere enn full pris likevel ettersom jeg måtte bestille den fra DK (fantes ikke i Norge i rett str). Ellers kommer jeg til å handle litt ulltøy til neste sesong hvis jeg kommer over bra salg, men utover det har vi fint arvetøy i større størrelser liggende, så det er bare dumt å kjøpe mer nå. Selv om det frister...

Gammel 25-01-09, 14:15   #24
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingenting.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 14:21   #25
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingenting...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 14:23   #26
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt endel, jeg syns det er genialt å kjøpe klær på salg til barna. Så jeg har kjøpt endel gensere, truser, bukser og slikt. Nøyaktig hvor mye jeg har kjøpt har jeg ikke helt oversikt over.

Gammel 25-01-09, 14:24   #27
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Ingenting.

Gammel 25-01-09, 14:30   #28
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

En reimadress. Mye jeg har hatt lyst på men har sagt til meg selv at jeg ikke trenger det.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 14:45   #29
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skulle ikke kjøpe noe, men så hadde Storesøster vokst ut av vinterdressen og Knotten hadde vokst ut av vinterskoene. Dermed ble det Reimadress med 30% avslag og Geox til halv pris.

Gammel 25-01-09, 16:54   #30
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kjøpt allværstøy, ei skjorte og en genser til Rabalder, og litt babytøy til Rusket i magen.

Gammel 25-01-09, 16:55   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten ingenting. Et par joggedresser til guttene og et par pysjer, fordi vi måtte ha nødklær til uventede overnattinger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 16:58   #32
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Har kjøpt litt ja! Vinterdress og en del klær! sikkert brukt 3000 kr!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 17:05   #33
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Januarsalget....

Jeg har heller ikke handlet noe. Sorry.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 17:10   #34
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Ingen ting på salg enda men jeg har kjøpt brukt her inne da.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 17:45   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke handlet på salg. Vi er bortskjemte og arver fryktelig mye, så det lille vi eventuelt skulle trenge kan vi godt kjøpe på vanlige salg eller til fullpris.

Gammel 25-01-09, 17:48   #36
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

En skikkelig tøff dongeribukse til 5-åringen.

Gammel 25-01-09, 17:52   #37
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skijakke til meg selv og ett par Sorel støvler til storesøster til 199 kr. Men vi burde ha vært på utstyrssalget og kjøpt grinder og bilstoler.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 18:09   #38
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Bestilte et par gensere og en kjole til eldstejenta på salget til hm. Ikke akkurat storshopping.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 18:12   #39
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Ja jeg har handlet på januar salget. Fikk en del penger til jul, så det er kjekt når en får mye for pengene. Har handlet flossteppe nedsatt, gensere, T-skjorter, grønne planter, nye blomsterpotter, duker, julepynt til neste år, klær som var halv pris hos Ellos + diverse. Guttene fikk leker for gavekortene de fikk til jul.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 18:17   #40
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Ltt in denial egentlig, men for rundt 3000 kr, til en unge, men det er mye fint, altså, alt på halv pris, jakke, 2 dresser, bukser og basictøy.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.