|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har 28 land på mitt kart. Skulle gjerne hatt flere.
|
|
|
#22 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?43 tror jeg det ble?
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 27-01-09 kl 22:13. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har vært i drøyt 30 land. I fire av dem (inklusive Norge) har jeg bodd i et halvt år eller mer. Sist redigert av Mistral : 02-07-12 kl 18:48. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har ikke oversikten i hodet, men det er vel rundt 30 land tror jeg. Jeg vet ikke helt hva som er favorittreisemål. Jeg har gode minner fra så mange steder. Jeg tiltrekkes veldig av Midtøsten. Jeg har vært på Vestbredden, Jordan, Israel og i Egypt og det å reise rundt der er noe av det som fascinerer meg mest av alt. Jeg er også interessert i arabisk og hebraisk språk. Mellomamerika tiltrekker meg også veldig. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Dere som legger ut facebook-kartet, dere vet at navnet deres kommer opp på siden?
|
|
|
#26 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?
|
|
|
|
#27 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har vært i 21 land. Afrika har jeg sterke ønsker om å reise tilbake til... ikke nødvendigvis Zimbabwe hvor jeg var på feltarbeid, men gjerne Tanzania og Sør-Afrika.
|
|
|
#28 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Bodd, studert og jobbet i England, jobbet i Wien og Athen, vært på studieturer/jobbturer til Budapest, Paris, Nice, Nantes, Barcelona og Palma, seilferie i Hellas/Tyrkia, sydenturer til Kreta, Kypros, Karpathos, Naxos, Kos, Alanya, Tenerife og Gran Canaria, lengre tur til Australia og Thailand (innom Singapore) og ellers... jo selvfølgelig; bilferie i Sverige, Danmark, Tyskland, Østerrike, Kroatia, Slovenia og Italia.
|
|
|
#29 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jada. Jeg er ikke så kjempeanonym på nett lenger, med samme nick på mange fora. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Er ikke veldig bereist men har vel vært i 11 land sånn kjapt oppsummert. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg er altfor lite bereist og ønsker meg hele verden. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
seru
|
I så fall kunne jeg skilte med globetrotter da jeg var 29... Not anymore... Sist redigert av Siri : 22-01-09 kl 21:47. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Tja, har ikke helt oversikten, men en del er det. Elsker å reise, og mitt hjerte ligger i latin-Amerika. Men har også vært i USA, Canada, Sør-Afrika og på Filippinene. Jo mer jeg reiser, jo flere steder får jeg lyst til å utforske.
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har vært i ca. 20 land, og jeg tror nok at New Zealand gjorde sterkest inntrykk. Jeg tenker i alle fall at jeg MÅ tilbake dit, samt Australia. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har vært i 15 land (i juni kan jeg slenge på et nytt land). |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har reist rundt om på hele kloden har vel totalt noen og tretti land på samvittigheten. Alikevel er vel det mest imponerende at jeg har besøkt samtlige av statene i USA. |
|
|
|
#38 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg skal ikke skryte på meg å være utprega bereist, desverre - det får bli en dag ungene er store og økonomien bedre, for det er mange steder jeg drømmer om å se.
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har sett for lite av verden til å svare i denne tråden tror jeg. Men jeg elsker å reise, så jeg vil ha abonnement. Sist redigert av Slettet bruker : 27-01-09 kl 09:09. |
|
|
|
#40 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Må visst begynne å reise igjen i år hvis jeg skal holde tritt som globetrotter.
|
![]() |
|
|