|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Ja, jeg er helt klar over at det er litt krisetenking fra min side. Men som jeg sier, jeg har full forståelse for at ikke alle tenker sånn. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Barnevernet?
|
|
|
#23 |
|
Vaklende
|
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?
Kanskje andre uka i mars (Egypt) eller midten av mai (hvorsomhelst varmt)?
Jeg synes det er deilig å reise på tur med Lærlingen bare oss. Det er alltid koselig å være flere også, men fordelene er annerledes. Det blir mer kompromisser og planlegging, og litt mindre rom for slentring og impulsivitet.
Du mener at barna dine kan sove om kvelden. Jeg har et b-menneske som holder ut lenger enn meg hvis jeg ikke jobber knallhardt. Dermed er jeg ikke så mye senere i seng selv uansett. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Det er ikke stusselig.
|
|
|
|
#25 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Står på egne ben
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Jeg hadde uten tvil reist på sydentur med en unge alene om jeg hadde hatt sjansen. Sist redigert av Elisabet : 18-01-09 kl 12:48. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Men hvor ofte får man magetrøbbel på en tradisjonell sydentur? En ting er hvis man velger Tunisia eller Egypt. Men ikke en gresk øy eller Spania? Nei det tenkte jeg ikke på i det hele tatt når jeg dro med min 8 mndrs baby. Men jeg dro til en kjent sted, og valgte et litt finere hotell. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
søt
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Tror det kunne blitt helt supert jeg, hvertfall når ungene er såpass stor som 4 år!
|
|
|
#29 |
|
Enda en som trener
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å reist til syden med LilleVenn. Overveide det faktisk for et år siden, da var hun 4, men det ble til at vi reiste sammen med min mor |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Enda en som trener
Jeg hadde heller ikke engstet meg for det, syk kan man jo bli uansett hvor man er. Men hadde nok holdt meg unna de stedene sannsynligheten er høy for å få diaré o.l. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Jeg hadde ikke hatt noen betenkligheter med å reise.
|
|
|
#33 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Nei, har vanskeligheter for å se at det kan bli stusselig med en sånn ferie. Var selv på ferie med eldste da vi bodde alene, og stusseligt er ikke ett ord jeg kan tenke meg å bruke på våre ferier.
|
|
|
#34 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Overhodet ikke stusselig.
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Ja, jeg som er student, får nøye meg med å drømme - frem til 12 juni i det minste. Da er jeg endelig ferdig |
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Jeg reiste alene til Tyrkia med mine to jenter i fjor, og det er den beste ferien vi har hatt ever. De fikk venninner, og jeg ble kjent med andre voksne så jeg syns ikke det var stusselig nei.
|
|
|
#38 |
|
Vaklende
|
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Tusen takk for mange gode innspill, Jeg tar gjerne imot flere også. Foreløpig er det ikke blitt noen tur. Den ene turen som var overkommelig i pris og til et fint reisemål glapp fordi jeg ikke fikk ta fri. Etterpå har det enten ikke passet med jobben eller ikke vært noen ok tilbud. Jeg holder på å sette opp årshjul og vakler veldig, men det blir nok den opprinnelig planlagte loffeturen i sør-Europa. Kanskje. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Årshjul? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?Klart det ikke er stusselig, det virker jo som du og sønnen din har det veldig moro i hverandres selskap! Og kveldene når han sover er det jo deilig å sitte alene på terrassen med en god bok og et glass vin! |
|
![]() |
|
|