|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er den verdt det? In the Country of Last Things - Auster
Takk! Var den dyster hele veien gjennom, eller er det lyspunkt?
|
|
|
#25 |
|
kamerat
|
Sv: Er den verdt det? In the Country of Last Things - AusterJeg har ikke lest den, men jeg tror ikke jeg hadde orket en systematisk gjennomlesning av Auster. Jeg leste tre på rappen i forfjor, og da ble jeg bare sur over at han gjentok plottene sine så mye. Og så kan jeg jo si at jeg flere ganger har lagt til side bøker fordi jeg ikke har orket stemningen i dem.
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er den verdt det? In the Country of Last Things - AusterVi får se hvor langt jeg kommer i den systematiske gjennomgangen, jeg vil nok tro jeg går lei etterhvert. Jeg begynte egentlig på Siri Hustvedt, jeg hadde ikke lest noe av henne tidliere, og fant ut at det var kult å starte med første boka, slik at jeg kan se utviklingen i forfatterskapet. Så tenkte jeg at det ville være kult å lese Auster parallelt for å se hvor mye de henter fra hverandre. Men jeg tror ikke jeg kommer til å bare lese Auster og Hustvedt til jeg er igjennom, jeg skal også lese en annen New York-bok, nemlig Manhattan av Torgrim Eggen.
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er den verdt det? In the Country of Last Things - AusterHaha, kanskje jeg skulle byttet avatar, så hadde dere blitt kjempeforvirret!
|
|
|
#36 |
|
|
Øh, nå kom jeg på at jeg tror jeg har spurt om du kjenner ham før? Gammel traver, fornavn som rimer på fugleinfluensa, etternavn kan være øl, og mellom etternavn og andre småfjell. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er den verdt det? In the Country of Last Things - AusterHahahaha, jeg husker fugleinfluensa-hintet, og husker at jeg slett ikke skjønte hva det kunne være. Og jeg tror vi kom frem til at jeg ikke kjente vedkommende?
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Er den verdt det? In the Country of Last Things - AusterLurer på det, ja. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Auster er fantastisk.
|
|
|
|
#40 |
|
Helt konge
|
Sv: Er den verdt det? In the Country of Last Things - AusterJeg er innom igjen bare for å kose-se på avataren. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| paul auster |
|
|